Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzeglo czy skrzynia??????????????
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniell
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oława

PostWysłany: Pon 18:58, 24 Mar 2008    Temat postu: Sprzeglo czy skrzynia??????????????

Posiadam BMW E36 2,0 problem polega na tym ze auto kiedy jest na luzie slychac dziwne tarcie tak jaby cos o cos ocieralo po wcisnieciu sprzegla dzwiek ustaje i slychac tylko silnik w czasie jazdy jest to samo tez slychac dziwny dzwiek a przy zmianie biegu i wcisnieciu sprzegla nie slychac nic w dodatku silnik gwizdze tak jak turbina w dieslu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:04, 24 Mar 2008    Temat postu:

Mysle ze rozlecialo ci sie lozysko oporowe, koszt samego jest niewielki ale trzeba wyjac skrzynie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:38, 24 Mar 2008    Temat postu:

też obstawiam łożysko oporowe.Ale niestety tak jak pisze Artek skrzynie trzeba wyjąć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 12:34, 06 Sie 2008    Temat postu:

No dobra drodzy mechaniorzy.

[e36 m50b25]

Podpowiedzcie mi w jaki sposob :
- najlepiej, najszybciej wyjac skzynie biegow?
- gdzie najlepiej zaczepic silnik by nie opadl na dół?
- Czy trzeba wszystkie sruby na obudowie sprzegla odkrecic?
- Czy sa moze jakies ukryte "dynksy" , "dynksiki" cięgna, zatrzaski i inne takie pierd - oly, ktore potrafia skutecznie nie dopuscic do opuszczenia skrzyni?
Kanał mam, wielokrązek tez.

Bede wymieniac lozysko oporowe, takze wszystkie informacje sa wskazane.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:49, 06 Sie 2008    Temat postu:

silnika nigdzie nie musisz wieszac bo jak opuscisz skrzynie biegów to silnik oprze sie na belce i bedzie ok Wesoly

-odkrecasz wał od skrzyni
-odkrecasz podpore wału(mozliwe ze w tym celu bedzie trzeba wydech wywalić)
-zdejmujesz wał ze skrzyni
-odczepisz dwa drązki od lewarka zminy bigów i czujnik wstecznego
-odkrecasz wszystkie śruby trzymające skrzynie(bedziesz potrzebował dużo przedłużek i nasadki torx)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 17:19, 06 Sie 2008    Temat postu:

łeeee tam , czyli pikuś - w godzinke sie uwine Blue_Light_Colorz_PDT_02

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:43, 06 Sie 2008    Temat postu:

hehe, w godzine to nie sadze, jak o robisz po raz pierwszy to conajmniej dwie w jedna strone, czesto najdluzej schodzi z wydechem, zardzewiale sruby. Powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 21:26, 06 Sie 2008    Temat postu:

Nie tak dawno zakladalem sobie m50b25 ( w calosci ze skrzynia) z kompletnym wydechem od b25 zamiast m50b20, takze sruby od wydechu nie sa jeszcze zapieczone. Takze niedawno zmienialem most za walem z 3.45 na 3.15, takze tu tez nie bedzie problemu.
Kwestia dostepu do tych gornych srub - MASAKRA
Blue_Light_Colorz_PDT_10 Blue_Light_Colorz_PDT_10

Jutro mam miec juz lozysko, takze po pracy zakasuje rekawy i CALA NAPRZOD !! !! !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:42, 06 Sie 2008    Temat postu:

Jak silnik ze skrzynia opadnie to gorne sruby spokojnie siegniesz tylko najlepiej jak bys mial ze dwie albo trzy przedluzki do nasadek i wtedy tryczka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metan
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:35, 07 Sie 2008    Temat postu:

jest jeszcze jedna sprawa jak bedziesz wyjmowal skrzynie to silnik przechyli sie w strone chlodnicy i wiatrak uszkodzi Ci chlodnice wiec proponuje odkrecic wisko ja w ten sposob uszkodzilem swoja,naszarpiesz sie przy wyjmowaniu i wkladaniu a silnik trzyma sie wtedy tylko na poduszkach i przewodach,sprawdz jak zlozysz czy przecieku nie dostales na wezach wchodzacych do nagrzewniczy.Ja to pier.... sie z ta skrzynia 5h bo wszystko bylo skladane na klej,masakra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin