Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zamykanie zegara w 330d e-46

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Offtopic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor29
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Śro 16:00, 16 Kwi 2008    Temat postu: zamykanie zegara w 330d e-46

polecam Blue_Light_Colorz_PDT_10

[link widoczny dla zalogowanych]


Przeniesiony. Mod.A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubass
Moderator
Moderator



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Śro 21:30, 16 Kwi 2008    Temat postu:

Te silniczki potrafią wiele... Blue_Light_Colorz_PDT_01

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:11, 19 Kwi 2008    Temat postu:

Super!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 11:38, 04 Cze 2008    Temat postu:

wow Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:28, 25 Gru 2008    Temat postu:

no i to jest diesel...ciekawe czy był jakiś tuning silnika bo fabryka w tej jednostce daje chyba 240 maks prędkość...ale niezaleznie od tego taki diesel to marzenie...jeżdżę benzyniakiem i poprostu marze o zamianie na diesla 6cio cylindrowca.tak..tak..porównywalnej mocy benzyna poprostu odstaje..takie sa fakty...dynamika gorsza, spalanie drstycznie większe - nic przy obecnej technologii nie przemiawia za benzyniakiem...polecam poczytac o najnowszysch jednostach 330d i 335d....poezja. Jeszcze 1,5 roku na benzynie pomykam i póżniej już tylko 330Cd.Wesoly Mam juz poprostu dosc sluzbowych passatow 2.0 TDI siadających mi na zderzaku - swiat się zmienia - trzeba zmienić jednostkę napędową - będzię przyjemniej i zdecydowanie ekonomiczniej.Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:11, 25 Gru 2008    Temat postu:

...no i dźwięk "traktorów" się nieco zmienił na "in plus"...mój to jeszcze typowy traktor, ale nowoczesne diesle to już inna bajka...co do filmiku; nie liczyłem, on miał skrzynkę 6 biegową zapewne...ale jednak kiedyś za 100 lat kupię sobie to co zamieściłem w poście Czw 18:24, 25 Gru 2008 w tym temacie, bo najlepszy diesel nie da mi tego dźwięku...never Jezyk

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek666 dnia Czw 17:27, 25 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:14, 25 Gru 2008    Temat postu:

masz rację...dzwięk teraźnijszych dieslie jest swietny - silnik mruczy jak trzeba.(wiadomo ze nie zamruczy jak V12 - ale to inna bajka - inny pułap - a tu mowa o świecie aut bardzo szybkich i ekonomicznych za razem)..ta buma z linka to model po lifcie - sądzę że jest to juz wersja 150KW właśnie 6cio biegowa. Nie wiem czy zauważyliście, że gdy przekracza prędkość 240 to ekonomizer zaczyna wykazywać coraz mniejsze spalanie chwilowe i wskazówka cofa się mimo że, auto wciąż przyspiesza - a przecież ciśnie pedał w podłogęWesoly. To są właśnie dieselki teraz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil17
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Torun

PostWysłany: Sob 12:48, 27 Gru 2008    Temat postu:

Dajcie takie proste i równe drogi w Polsce Zawstydzony

Fakt dieselek pokazał na co go stać chyba czas sie na niego przesiąść choć teraz benzyna trochę staniała to i tak spalanie pozostawia dziurę w budżecie Zdegustowany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:34, 30 Gru 2008    Temat postu:

najlepsze jest to, że przy ponad 250 ma 4,5 tysia obrotów Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Wto 10:35, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin320
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 10:09, 01 Lut 2009    Temat postu:

Michał napisał:
Cytat:
Nie wiem czy zauważyliście, że gdy przekracza prędkość 240 to ekonomizer zaczyna wykazywać coraz mniejsze spalanie chwilowe i wskazówka cofa się mimo że, auto wciąż przyspiesza - a przecież ciśnie pedał w podłogę. To są właśnie dieselki teraz.


Spalanie chwilowe spada dlatego że auto jedzie z coraz większą prędkością i w tym samym czasie pokonuje coraz większą odległość. Wtedy spalanie przeliczane jest na większą liczbę kilometrów i ekonomizer pokazuje niższe wartości.

A tu jeszcze jeden filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=-aCyp1fONmw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Offtopic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin