Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ASC+T - auto nie pali gumy...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marchles
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:51, 10 Lis 2009    Temat postu:

Ciekawe jakie masz laczki, i może głupie pytanie ale czy używasz hamulca A może esp Ci przeszkadza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wicia2353
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:13, 11 Lis 2009    Temat postu:

Rafi V8 napisał:
Kolego nie chce być wścibski, ale może po prostu nie potrafisz tego zrobić. Każdy myśli, że wystarczy puścić sprzęgło i wcisnąć gaz do dechy i już koła się obracają. Ja osobiście jak przesiadałem sie z bumy ze skrzynią manualna na bume z automatem to tez nie potrafiłem obracać kołami i dziwiłem się jak to jest możliwe żeby obrócić kołami w aucie bez sprzęgła.. Trochę nauki i informacji od mądrzejszych i nawet nie źle mi to teraz wychodzi.
To moja pierwsza beta wiec może nia nie potrafie. Więc może ktoś podrzuci mi pare wskazówek Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 22:42, 11 Lis 2009    Temat postu:

To może żeby było nam łatwiej napisz co się dzieje przy próbie palenia gumy, tzn. czy auto gaśnie czy wchodzi na obroty ? Jeśli wciskasz hamulec to jak mocno i kiedy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:56, 12 Lis 2009    Temat postu:

wicia2353 napisał:
Rafi V8 napisał:
Kolego nie chce być wścibski, ale może po prostu nie potrafisz tego zrobić. Każdy myśli, że wystarczy puścić sprzęgło i wcisnąć gaz do dechy i już koła się obracają. Ja osobiście jak przesiadałem sie z bumy ze skrzynią manualna na bume z automatem to tez nie potrafiłem obracać kołami i dziwiłem się jak to jest możliwe żeby obrócić kołami w aucie bez sprzęgła.. Trochę nauki i informacji od mądrzejszych i nawet nie źle mi to teraz wychodzi.
To moja pierwsza beta wiec może nia nie potrafie. Więc może ktoś podrzuci mi pare wskazówek Wesoly


Jedyna podstawowa wskazówka, którą mi przekazywali mądrzejsi to taka żeby palić gumę na pół sprzęgle.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wicia2353
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:28, 12 Lis 2009    Temat postu:

Na pół sprzęgle mówisz... dobra spróbuje. Ładnie wchodzi na obroty tylko nie moge zerwać przyczepności. robi max jeden obrót kolami i wyrzuca go do przodu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marchles
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:59, 12 Lis 2009    Temat postu:

na poł sprzęgle ? to jooke ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 23:19, 12 Lis 2009    Temat postu:

No właśnie, to ma być palenie gumy anie sprzęgła Blue_Light_Colorz_PDT_05

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:53, 13 Lis 2009    Temat postu:

adi napisał:
No właśnie, to ma być palenie gumy anie sprzęgła Blue_Light_Colorz_PDT_05


Ja osobiście robiłem tak: wciskałem lekko pedał gazu, puszczałem do połowy sprzęgło jak auto zaczynało tracić przyczepność to wtedy wciskałem pedał gazu mocniej i puszczałem sprzęgło i autko fajnie toczyło się bokiem… Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 16:23, 13 Lis 2009    Temat postu:

Acha, czyli po prostu "wyłapujesz" granicę w której sprzęgło zaczyna działać Wesoly w takim razie "zwracam honor" Kwadratowy
Ja mając benzyniaka robiłem tak: wciskałem piętą prawej nogi lekko hamulec a palcami operowałem gazem, obroty w granicy 5tyś. strzał ze sprzęgła i gaz w podłogę, siła nacisku na pedał hamulca w zależności od potrzeb i dostępnej mocy Blue_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adi dnia Pią 16:31, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wicia2353
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:15, 13 Lis 2009    Temat postu:

Po wielu próbach wreszcie się udałoMruga Ale tu naprawde trzeba praktyki. w przednionapędówkach było to dużo prostrze. Dzięki za pomoc:))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin