 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekmarwoj
Nowy

Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:44, 12 Sty 2008 Temat postu: automatyczna skrzynia w e39,98r |
|
|
Witam.
Moje pytanie dotyczy automatu w e39,mianowicie zauwazylem ostatnio ze czasem nie chce przerzucic biegu,nie mowie ze tak jest zawsze poprostu od czasu do czasu glupieje i nie chce zmienic biegu pomimo ze zakres obrotow dla zalozmy tego biegu juz sie skonczyl i powinna zmienic na nastepny,dopiero gdy delikatnie ujme gazu to to czyni,tak samo ma sie rzecz z tzw.kickdownem,czyli tym czyms:) pod pedalem....jak jej depne tak fest to po zaskoczeniu powinna wkrecic sie na wyzsze obroty i szybciej zmienic bieg,tak tez sie nie dzieje,wkreci sie i owszem ale nie chce wrzucic nastepnego biegu,gdzie tkwi przyczyna????wiem ze tak czy inaczej musze ja podlaczyc do kompa ale moze ktos z kolegow mial podobne przykre doswiadczenia ze swoja betka?
Jesli chodzi o jakies dziwne odglosy czy szarpania przy redukcji czy zmianie na wyzszy bieg lub pracy septronika to nie mam do tego zadnych zastrzezen,oprocz w/w dziwnych zachowan wszystko jest ok...tak mysle....
kolejne pytanie dotyczy oleju,a konkretnie oleju w skrzyni biegow.slyszalem gdzies ze w39 nie zmienia sie oleju ale nie wiem ile jest w tym prawdy,czy ktos moze z Was wie?
a na koniec dodam ze niestety nie mam dzialajacego abs i asc wiem juz gdzie tkwi przyczyna ale z racji wykonywanej pracy nie mialem czasu tego naprawic,czy te nie dzailajace systemy moga miec wplyw na prace automatu?
Z gory dziekuje za udzielone odp i rady,pozdrawiam uzytkownikow beemek.Jarek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:54, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ABS czy ASC nie ma wplywu na prace automatu.
To pradwa, w e39 nie wymienia sie oleju w Automacie jednak zawsze moga sie zdarzyc wycieki i powinienes to sprawdzic, poziom oleju jest bardzo wazny.
Te objawy, ktore opisujesz nie wygladaja na mechaniczne uszkodzenie, moze to sterownik ale to tylko moje przypuszczenia, niczym nie podparte. Pozdro i napisz co bylo jak juz bedziesz pewien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Pisarz

Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 2:43, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o ten typ skrzyni to warunkiem w pełni sprawnej jej utrzymania gdzie nie ma bagnetu do sprawdzania poziomu oleju są jej co jakis czas poglądowe oględziny pod spodem auta tzn. z kanału [czy nie ma ewidentnych przecieków] jeśli ich nie ma a zaczyna się coś dziać w momencie niewystępujących oznaczeń na pulpicie auta niezwłocznie trzeba sprawdzić olej w prawidłowy sposób żeby nie zapowietrzyć skrzyni. jeśli on jest ok. a wycieków nadal nie widać to niestety kłania się ko0mp. osobiście nie wiem skąd jest właściciel auta ale proponuje zupełnie bez zobowiązań pana z płocka .sławka. z bmw części płock. pewne jest że napewno zrobi i powie co było beż naciągliwej ściemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekmarwoj
Nowy

Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:00, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie za rady...
nie jestem z plocka ,jestem z bydgoszczy,wiem tez ze maja fajny i profesjonalny warsztacik jak sie jedzie na koronowo....tam uderze po powrocie z pracy...niestety nasze polityczne ciolki nie daja mi mozliwosci wysoko zarobkowej pracy w naszym kraju wiec tak sobie plywam...
co do ogledzin na kanale napewno tego dokonam i mam nadzieje ze nie znajde zadnych wyciekow...a ow bagnet do sprawdzania poziomu oleju gdzie sie znajduje?
dzieki tez moderowi za odpis ze nie wymienia sie oleju w skrzyni..a jesli to czytasz to powiedz mi na co jeszcze powinnem zwrocic uwage?czy jeszcze gdzies powinienem wymienic jej jakies plyny?o typowej wymianie oleju w silniku wiem:)
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:09, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Siema, co do plynow to omija cie tak jak juz pisalem automat, w moscie tez jest dozywotni, wszystko oczywiscie jezeli nie ma wyciekow. Musisz dbac o olej, plyn w chlodnicy, hamulcowy - temp.wrzenia minimum 160 stopni C, wspomagania sprawdz czy nie ma tam blota, ma byc ladny czerwony kolorek, pompy sa na to wrazliwe i w e39 lubia sie zacierac. No i chyba zostaje spryskiwacz nie? hehe, pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekmarwoj
Nowy

Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:43, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Siemka Artek...mega dziekowa za rady,tylko powiedz mi jeszcze co z ta temp wrzenia plynu chamulcowego?nie wiem jak ja sprawdzic.....z pozostalymi jestem na biezaco.Z gory dziekuje a jesli masz jeszcze inne wazne uwagi dotyczace uzytkowania bety to chetnie przeczytam jak wroce do portu.
W zasadzie nie nazekam na moja betke wkurzaja mnie pixele na kompie nie bardzo wiem jak to zrobic masz jakies rady na ten temacik?
Pozdrawiam Jarek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|