Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

blos e34-e32
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Nie 18:13, 28 Lut 2010    Temat postu: blos e34-e32

witam.potrzebuje zdjęcia od kogoś kto ma zamontowanego blosa w silniku m30.-nie wiem jak dopasować go do rury przepływomierza.z góry dziękuję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabco
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:28, 28 Lut 2010    Temat postu:

U mnie jest miedzy przepływką a przepustnicą ale myślę założyć go przed przepływką bo podobno mniejsze spalanie bedzie Mruga
A jaki masz reduktor(parownik)?

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yabco dnia Nie 18:39, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Nie 19:30, 28 Lut 2010    Temat postu:

mam reduktor brc AT90E-140KW.A JAKIE MASZ SPALANIE GAZU.MI PALI NARAZIE 15L.BEZ BLOSA E32.A CZY MOŻNA ZAŁOŻYĆ GO PRZED PRZEPŁYKĄ?..CZY DO MONTAŻU POTRZEBNE SĄ JAKIEŚ REDUKCJĘ?I NAPISZ PROSZĘ JAK SIĘ SPRAWUJĘ.DZIĘKUJĘ TOBIE,ŻE TAK SZYBKO ODPISAŁEŚ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabco
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:58, 28 Lut 2010    Temat postu:

Musiałem przepływkę odpiąć od koszyka i na blosa dociąć takie krążki z jednej i drugiej strony z węża gumowego bo rura dolotowa ma trochę większą średnicę mimo to że jest to największy blos ale planuję w jakimś sklepie typu Norauto poszukać przejściówek dolotowych w akcesoriach tuningowych. Można go oczywiście zamontować przed przepływką kwestia poszukania odpowiednich redukcji by to połączyć wiec troszkę zabawy i da się zrobić. Mruga Reduktor który masz to takie minimum ale na początek wystarczy polecam zmienić na OMVL R90E do 250KM Mocy(mam taki miesiąc używany prawie nowy na sprzedanie jak by co) Lub na ten większy do 400KM i taki ja mam właśnie. Spalanie mam od 15 w górę średnio 18L bo noga ciężka Wesoly Po zmianie z mixera na BRC odczuwa się mega różnicę w przyśpieszeniu i wkręcaniu na obroty bez przydławienia i najważniejsze zero wybuchów. Ja jestem bardzo zadowolony z gaźnika bo ten patent mnie cieszy i zadziwia nie ma tyle kabli elektroniki podpinania pod kompa i cudowania czysta prostota połączona z fizyką. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Nie 21:58, 28 Lut 2010    Temat postu:

najpierw chcę założyć blosa,a póżniej będę ewentualnie myślał o reduktorze brak funduszy.jeszcze chciałem zapytać o regulację-sam regulowałeś,czy pojechałeś gdzieś na regulację.boję się strzału przy pierwszym odpaleniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabco
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:27, 28 Lut 2010    Temat postu:

Nic ci nie wystrzeli odpali od razu tylko tą małą śrubkę wykręcasz jakieś niecałe 1,5obr. przy dużym pokrętle w blosie tak by silnik miał równe obroty na biegu jałowym takie jak na Pb a te duże pokrętło na razie zakręcasz. Najważniejsze jest ustawić dobrze reduktor by była odpowiednia dawka. Ja to wszystko jakoś ogarnąłem sam na wyczucie. Trzeba ustawić na początek tak blosa by równo silnik pracował a później regulujesz na reduktorze po trochu dawkę i testujesz jak się zbiera i tyle. Jak do kumatego gazownika podjedziesz to ci to ustawi Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Pon 15:13, 01 Mar 2010    Temat postu:

dzięki bardzo.zdam relację jak podłączę.do końca tygodnia powinienem się wyrobić.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Sob 11:54, 06 Mar 2010    Temat postu:

witam.wczoraj zamontowałem blosa-dokładnie tak jak na zdjęciach powyrzej.dzięki Wesoly ale mam problem z ustawienie tego ustrojstwa-rozkręciłem parownik na maxa śrubą od wolnych obrotów.parownik AT90 140KW.BLOSA Ustawiłem wg. instrukcji duża śruba 2.5 obr,mała 1.5 obr.od 2500 obrotów jechał jak szalony ale na niskich dławi się.wolnych wogóle nie ma trzęsie silnikiem jak oszalały.teraz to już kręciłem różnymi śrubkami łącznie ze śrubą wolnych obrotów na parowniku i nie pomaga wolne obroty bardzo niskie jak gdyby nie chodził na wszyskie gary a gdy z wolnych dodaje gazu to gaśnie.wczoraj tak go zalałem gazem,że odpalałem na benzynie z minutę.pomóżcie wstępnie wyregulować auto bo z gazierzem jestem ustawiony dopiero na środę.dolot szczelny na 100%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Wto 12:15, 09 Mar 2010    Temat postu:

problem rozwiązany.pojechałem do innego gaziarza.od razu powiedział,że nie będzie chodził,bo powinien być zamontowany przed przepływką...przełożyłem tak jak radził i problem z głowy wolne obroty stabilne,wkręca się super.narazie jest wyregulowany na oko ale mam zamiar jechać do Torunia na hamownię.Koszt 110zł-80 hamownia pomiar mocy+30regulacja blosa adres znalazłem w internecie firma nazywa się AG..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabco
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:57, 09 Mar 2010    Temat postu:

No właśnie u niektórych występuje ten problem że za przepływką nie można wysterować Blosa a o dziwo u mnie regulacja działa wręcz precyzyjnie na dotyk i nie wiem czemu tak jest ale i tak chcę spróbować zamontować przed Mruga Jestem ciekaw jak wyjdzie wykres. Przyślij mi na pw adres tej firmy w toruniu i fotki jak to u ciebie wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin