Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BMW E34 525 TDS ciężko zapala zimna i ciepła POMOCY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PATRO
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WĄBRZEŹNO

PostWysłany: Czw 14:30, 18 Paź 2007    Temat postu: BMW E34 525 TDS ciężko zapala zimna i ciepła POMOCY

Witam!!! Jestem nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Kupiłem BMW E34 2.5 tds 1995r. za dobre pieniądze od gościa który wyjechał do Anglii. Auto ma przejechane 300tyś. km. FULL OPCJA niestety bardzo ciężko zapala. Nie ma regóły, raz zapali w miarę dobrze po paru obrotach za chwilę można wykręcić akumulator i nic tak samo na zimnym i ciepłym silniku. Po zapaleniu zakopluni na czarno po czym zimna strasznie kopci na biało po rozgrzaniu też puszcza biały dymek ale już minimalnie na wolnych obrotach tak ciągnie w miarę normalnie brakuje jej czegoś na wyższych obrotach ciągnie cały czas równo. Proszę o pomoc może ktoś miał takie objawy i jest w stanie mi coś podpowiedzieć albo zna się na TDSach jestem w stanie podjechać w kujawsko-pomorskim oczywiście zapłacę za diagnozę. Proszę może też wynajdziecie jakieś namiary na dobrego mechanika od TDSów w kujawsko-pomorskim piszcie naprawdę będę wdzięczny. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:34, 18 Paź 2007    Temat postu:

Jezeli ciezko zapala to przyczyna moze byc slaba kondycja pompy wtryskowej, co do kopcenia na bialo jest to objaw wypalajacego sie plynu chlodniczego lub niewlasciwa mieszanka ale to raczej w benzyniaku wiec stawiam na to pierwsze a co za tym idzie? Glowica. Jedna i druga przypadlosc jest czesta bolaczka TDSa. Sprawdz jeszcze czy plyn chlodniczy ci nie ubywa i jak sie zachowuje temperatura zwlaszcza przy wysokich obrotach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 11:58, 19 Paź 2007    Temat postu: Re: BMW E34 525 TDS ciężko zapala zimna i ciepła POMOCY

PATRO napisał:
Witam!!! Jestem nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Kupiłem BMW E34 2.5 tds 1995r. za dobre pieniądze...

No właśnie, takie są okazje, w Twoim wypadku jeśli diagnoza Artka się potwierdzi to jakieś 3 tyś Cię ta okazja będzie kosztować ale cóż.. takie życie. PZDR. Blue_Light_Colorz_PDT_20


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:01, 19 Paź 2007    Temat postu: Re: BMW E34 525 TDS ciężko zapala zimna i ciepła POMOCY

PATRO napisał:
...strasznie kopci na biało po rozgrzaniu też puszcza biały dymek ale już minimalnie...


...to też może być efekt "lejących" wtrysków...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PATRO
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WĄBRZEŹNO

PostWysłany: Pią 14:14, 19 Paź 2007    Temat postu:

Witam!!! Dziękuję Wam serdecznie za fachową diagnozę!!! Słuchajcie dałem za nią 6tyś. złotych FULL OPCJA z 1995r. z działającą klimą, szeroką maską więc zawsze będę mógł sprzedać ją na części. Podejrzewałem pompę wtryskową i rozrząd ponieważ na wolnych obrotach słychać co jakiś czas metaliczny stukot pod maską ale widzę, że głowica chyba też jest załatwiona ponieważ jak jej wstawie to wskazówka temperatury idzie na czerwone ale myślałem, że jest popsuty wskaźnik bo gdy idzie na czerwone to plyn w zbiorniczku się nie gotuje. Co mi doradzicie w takiej sytuacji znacie jakiegoś czarodzieja który by mi to wszystko zrobił albo wstawił nowy silnik mogę na to przeznaczyć 4tyś. złotych. POZDRAWIAM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:53, 19 Paź 2007    Temat postu:

mysle ze za te pieniadze dasz rade zrobic wszystko na cacy, glowica to okolo 1,5 tys max z robocizna (kumplowi dobrze zrobili za 1 tys.) Poszukaj tylko dobrego warsztatu (nie najtanszego) Zobacz jeszcze po zatrzymaniu odkrec korek od plynu chlodniczego i napisz co sie dzieje, tylko ostroznie zeby ci nie wywalilo na rece.
Noo to jak dolozysz ze 3 moze 4 tys. to cie i tak niezle wyjdzie a silniczek bedzie juz po zabiegach, no chyba ze jeszcze turbo, odpukac hehe, pozdro.
Aha, nie wstawiaj drugiego silnika, zrob ten co masz, nigdy nie masz pewnosci co kupisz i ile ci to znowu wytrzyma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 0:03, 20 Paź 2007    Temat postu:

W sumie, za te pieniądze... ten rocznik... To fakt że okazja była, a za 4tysie zrobisz głowicę, pompę i pewnie na turbinkę starczy jeśli będzie trzeba Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PATRO
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WĄBRZEŹNO

PostWysłany: Sob 14:29, 20 Paź 2007    Temat postu:

Słuchaj Artek wskazówka jest śmiało na czerwonym a ja mogę normalnie odkręcić zbiorniczek, naprawdę bardzo dziwnie się zachowuje. Na postoju na wolnych temperatura jest OK jak parę razy ostro przegazuję pojeżdzę w przód i w tył zaraz wskoczy na czerwone, jak śmignę na trasę spada (non stop but), po jakimś czasie na piątce znowu na czerwone jak zwariowana. Dużo nie jeżdzę więc nie zauważyłem ubytku płynu. Może wiesz jak zdiagnozować strzeloną głowicę w przydomowym warsztacie? Łudze się że może to jest zepsuty wskażnik temperatury ale pozostaje to białe kopcenie. Przy walniętej głowicy powinien gotować płyn? Jeszcze jedno głowicę się regeneruje czy trzeba kupić nową? Słuchajcie Artek, Adi może macie dobrego fachowca od TDSów w okolicy Płocka jak dam rade to dojade.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:29, 20 Paź 2007    Temat postu:

Dobra chlopaku nie bedziemy wiecej spekulowac na odleglosc, jak glowica jest peknieta to jest do wymiany, jak nie to tylko planowanie, kumpel mial tak samo jak ty piszesz, przy spokojnej jezdzie po miescie bulo ok a w trasie powyzej 100km/h szla na czerwone, ale moze to byc tez tylko czujnik a kopcenie z innych powodow np. z lejacych wtryskow jak Misiek napisal, wiec trzeba to sprawdzic orgonoleptycznie. Co do fachowcow w Plocku to na pewno tacy sa, ja znam jednego (oprocz mnie, hehe) co jest naprawde cwany w BMW, sam jezdzi pieknym czarnym TDSem e34 na ksenonach, warsztat ma na ul. Slonecznej, ja teraz nie moge cie pokierowac bo mnie nie ma w miescie ale umow sie z adim, napewno wie o kim mowie i napewno ci pomoze znalezc. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 20:26, 20 Paź 2007    Temat postu:

Oczywiście Blue_Light_Colorz_PDT_06 służę pomocą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin