Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co śądzicie o 7 E32 3,0 lub 3,5
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BILI
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Śro 17:27, 04 Lip 2007    Temat postu: Co śądzicie o 7 E32 3,0 lub 3,5

Bo zamierzam sobie taki kupić ?? Prosze o pomoc w doradzeniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FhissT
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Polska PŁN-WSCH

PostWysłany: Śro 18:02, 04 Lip 2007    Temat postu:

z tych dwóch silników jeżeli chodzi o duże 6 to oczywiście 3,5!!
a jeżeli 3.0 ma być w V8 to wybierz V8... nowsza konstrukcja i piękne brzmienie, ale podobno elektronika płata figle...
V8 troche oszczędniejsze ale 3.5 z deka lepiej jeździ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 19:04, 04 Lip 2007    Temat postu:

Ja mam 3.0 V8 u siebie w E34 i szczerze mówiąc nie miałem kłopotów z elektroniką, mam do tego automat i na razie jest ok. Wymieniłem swojego czasu czujnik prędkości obrotowej bo mi na diagnostyce wybiło jak auto kupiłem że jest uszkodzony...a poza tym jest ok. Silnik jest dopracowany co ma najlepsze odzwierciedlenie w tym że ta konstrukcja była montowana jeszcze w E39 i E38, w latach późniejszych zmieniano wygląd pokrywy silnika i dokładano więcej elektroniki i mocy ale blok i w dużej części głowica pozostały bez zmian. Pomijając to że lepiej wygląda pod maską to lepiej brzmi i ma ogromny potencjał, nie ma problemów z częściami, serwisowaniem ( wiele rzeczy można zrobić samemu ), zamiast paska rozrządu ma łańcuszek, więc kłopoty z wymianą nie wchodzą w grę bo ten element wymienia się praktycznie przy remontach silnika, trzeba tylko pamiętać o tym żeby wymieniać na czas oleje, gdyż jest on smarowany olejem silnikowym z misy. Moc to 218KM/290NM, spalanie średnio to ok.12l, a w trasie potrafi zejść do 7. Polecam gorąco i pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek26
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: torun

PostWysłany: Śro 19:55, 04 Lip 2007    Temat postu:

hej bili!!!!
mam 735i automat rok88, i narazie nie sprawia mi wielkich klopotow!
istalacje gazowa posiadam zwykla i pali mi w miescie ok 20 a na trasie 14! a mam ciezka noge :drinkers: !!!
ogolnie baster daje dobre rady!!! Blue_Light_Colorz_PDT_15


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:18, 04 Lip 2007    Temat postu:

mialem e34 535i czyli z takim silnikiem jak ciebie interesuje, miala przejechane 350tys i szczeze ci mowie ze gdyby nie szajski gaz jaki mialem bo byla to zwykla instalacja to nie bylo z nim zadnych problemow, raz mi tylko pekla dzwigienka od zaworow ale to byla moja jedyna ingerencja w ten silnik ze musialem zdjac glowice, nie bylo mowy o jakims braniu oleju czy cos takiego. Jezeli sie zdecydujesz na taki silnik i bedziesz go gazowal chociaz wiesz ze BMW to nie zapalniczka, to musi to byc jakas dobra instalacja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BILI
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Śro 20:21, 04 Lip 2007    Temat postu:

No dobra ale moje fundusze to 4000 tyś czy za taką cene mozna coś kupić dobrego ? I na co patrzeć Jak bedę kupował ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 22:20, 04 Lip 2007    Temat postu:

Tak, tak. BMW to nie zapalniczka Blue_Light_Colorz_PDT_03

Oj stary, no nie wiem. Za 4000 to ja bym radził Ci poszukać w miarę niedobitej E30, bo jak weźmiesz E32 to będzie trzeba parę rzeczy wymienić na samym początku, a za 4000 to nikt Ci nie odda auta w które nie trzeba nic wkładać, każdy wie co ma. Co do przebiegów to Muszę dodać że kolega kiedyś miał V8 3.0l i miał na niej prawie 470000km i nie brała też oleju, ale to były kilometry zrobione w niemczech więc mała poprawka, ale mimo wszystko, jeździła pięknie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BILI
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Czw 7:00, 05 Lip 2007    Temat postu:

Wiem że za taką cene zawsze trzeba będzie coś zrobiś oprócz podstawowych wymian . A wracając do E 30 to jest za małe i ma ubogie wyposarzenie. Przecierz w karzdym samochodzie trzeba cos zrobic .

Zaprawdę powiadam Ci...łącz posty, ponownie Cię wyręczyłem - admin (pisowni nie poprawiałem... Blue_Light_Colorz_PDT_19 )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FhissT
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Polska PŁN-WSCH

PostWysłany: Czw 13:09, 05 Lip 2007    Temat postu:

tomek26 napisał:

ogolnie baster daje dobre rady!!!


no i nic dziwnego że mamy w ten sposób nowego moda Blue_Light_Colorz_PDT_03

a wracając do tematu, to 4 tysie mogą nie wystarczyć a napewno nie ma szans kupić e32 z V8 czyli od '93 roku... a okazje, typu "miny" lepiej omijać... tak jak baster napisał nikt nie odda za półdarmo zadbanego, sprawnego samochodziku, chociaż w przypadku e32 nazwa samochodzik jest troche nie na miejscu Blue_Light_Colorz_PDT_03


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BILI
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Czw 15:24, 05 Lip 2007    Temat postu:

No przecierz wiem . Ja nie pytam o stan idealny 735 poprostu chcę kupic do 4000 . Tak masz rację nazwa samochodzik jest nie na miejscu , miałem na mysli BMW 735 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin