Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co sie dzieje z elektryką, zwarcie? alternator?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kryspek
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:52, 15 Paź 2007    Temat postu: Co sie dzieje z elektryką, zwarcie? alternator?

czy ktos wie co sie dzieje gdy
1. najpierw padł alternator(jak jechalem to wszystkie wskaźniki zaczely szaleć, radio się wyłączyło, o dziwo zegarek działał tylko troche cyfry zblakły) wiec zostaly wymienione szczotki i wszystko dzialalo z powrotem
2. Pare dni potem chcę jechać a tu nic nie działa, centralny wywaliło, no i nic żadnego znaku życia.
Co sie dzieje to akumulator padł czy co sie tu dzieje? czy ktoś miał coś podobnego. A mam BMW e36 1.8is 93'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 12:06, 15 Paź 2007    Temat postu:

Nie jestem pewien ale może gdzieś jakaś masa nie łączy, czy coś podobnego ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:26, 15 Paź 2007    Temat postu:

Jak aku jest rozwalony kompletnie np. zwarcie w celi czy oberwana i nie przyjmuje pradu to takie cyrki sie na szafie tez dzieja ale powod moze byc tez bardziej banalny, tak jak adi pisze masa od silnika czy cos w tym rodzaju, najlepiej jak bys pozyczyl od kogos akumulator i sprawdzil. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kryspek
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:53, 16 Paź 2007    Temat postu: aku

wymienialem akumulator i znowu wszystko dziala ale pewnie po czasie znowu wywali akumulator i powtoeka z rozrywki ale czemu akumulator ciagle rozladowuje chociaz nowiutki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:07, 16 Paź 2007    Temat postu:

ja miałem kiedyś walnięte diody w alternatorze i podczas jazdy ok. ale przez noc rozładowywało akus. Kiedy się zoriętowałem co może być odłanczałem akus na noc i okazało się trzyma prąd. Czy jest tak w Twoim przypadku tego niewiem ale nie można tego wykluczyć pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:09, 16 Paź 2007    Temat postu:

Sprawdz prad ladowania alternatora musi byc niedzy 13,9V a 14,5V. Jezeli jest ok to alternator dziala poprawnie i przyczyny rozladowujacego aku. nalezy szukac gdzie indziej. Na zgaszonym silniku i bez zaplonu wepnij w obwod akumulatora amperomiez i sprawdz pobor produ. Strasznie mam kiepska pamiec do cyferek ale chyba jak bedzie okolo 50mA to jest ok. Jak bedzie wiecej niz 5A czy 6A to wiadomo: 60Ah akumulator przy poborze 6A bedzie sprawny okolo 10h.
Jezeli bedzie duzy pobo na postoju to przyczyna moze byc np. jakis zgrzany przekaznik i trzeba bedzie znalezc ktory. Zrob to i napisz wyniki swojej pracy. Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Pią 22:40, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:09, 11 Lis 2007    Temat postu:

Cześć, mam podobny problem. Mam BMW 530 e34 1993r. Moje auto zaczęło farjować wczoraj, tzn: jak go wczoraj odpaliłem na zimnym silniku wszystko było ok, ale po przejechaniu około 2 kilometrów zgasiłem ją, a gdy po chwili chciałem ja ponownie odpalić miała problem z przekręceniem, ale w końcu odpaliła. Dojechałem do domu, wjechałem do garażu, a gdy rano poszedłem, znowu zapaliła na zimnym silniku a gdy chwile pochodziła i ja zgasiłem i chciałem zapalić to już się nie dało. Co może być przyczyną??? Czy to wina tylko akumulatora, sęk w tym że nie wiem jaki jest on stary. Proszę o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:43, 11 Lis 2007    Temat postu:

Ja miałem podobny problem, ciagle mi sie akumulator rozładowywał, zawsze rano musiałem go podładowywać. Okazało sie ze usterka była banalna, przewód masowy łaczacy silnik z karoserią był lekko skorodowany. Wystarczyło tylko oczyscić, psiknać elektrosilkiem lub miedzia w spreju i gotowe. Najpierw sprawdzcie miernikiem ( na uruchomionym silniku ) na którym przewodzie masowym nie ma styku. Dalej to juz wiadomo oczyscić i sprawdzić ponownie na uruchomionym silniku, powinno byc miedzy 13,5 - 14,5V.
Tyle z mojej strony, pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Nie 15:44, 11 Lis 2007    Temat postu:

Jak wyżej najpierw sprawdźcie prąd ładowania jeśli jest OK następny krok to masa. Trzeba pamiętać żeby silnik był dobrze zmasowany zła masa może doprowadzić do spalenia instalacji w aucie jak i do spalenia całego auta. Jeżeli pada regulator napięcia to można zauważyć charakterystyczne pulsowanie świateł (choć nie zawsze). W przpadku regulatora napięcia nie oszczędzajcie lepiej kupić droższy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:09, 12 Lis 2007    Temat postu:

Witam panowie, mam pytanie, wymienilem akumo, sprawdzilem ladowanie, wskaznik pokazal 14.4V, a pobór na rozgrzanym, wylaczonym silniku wskazal 0,17A. Czy waszym zdaniem moze tak byc???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin