Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demontarz pompy wspomagania e36 318tds

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:16, 09 Lip 2008    Temat postu: Demontarz pompy wspomagania e36 318tds

Moze ktoś ma jakieś wskazówki jak ta pompe wyciągnoś z auta?
Wiem już,żę trzeba najpierw wymontowac alternator,ale żeby wymontwac alternator trzeba wywalić podstawke od filtra oleju a to już nie wiem jak zrobić...odkrecilem pare śrubek od tej podstawki do ktorych było dojscie ale dalej nie idzie jej wyciągność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:26, 09 Lip 2008    Temat postu:

W m50-ce mialem podobny problem. Na koncu ojkazalo sie, ze podstawa tak mocno zassala sie z uszczelka/blokiem, ze mimo odkrecenia wszystkich srub trymala sie i to mocno. Mlotek i cienki srubokret do podwazenia obudowy i problem sam sie rozwiazal !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:48, 09 Lip 2008    Temat postu:

Stammek, no w czym problem jak juz odkreciles to musi wyjsc, moze tak jak matti pisze: zassalo sie i nie puszcza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAXX
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:29, 09 Lip 2008    Temat postu:

a od kiedy to trzeba sciągać alternaror i podstawe filtra oleju? Blue_Light_Colorz_PDT_17 a kanału panowie nie maja? zwala sie pasek napędu i od spodu dojcie jak talala, nic demontowac nie trzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:46, 09 Lip 2008    Temat postu:

MAXX napisał:
a od kiedy to trzeba sciągać alternaror i podstawe filtra oleju? Blue_Light_Colorz_PDT_17 a kanału panowie nie maja? zwala sie pasek napędu i od spodu dojcie jak talala, nic demontowac nie trzeba.


No niestety w m41 z kanału nic nie da sie zrobić bo śruby są z tyłu pompy
i zeby sie do nich dobrać trzeba alternator wywalić.
Dzisiaj czytalem "sam naprawiam" i też każą alternator wywalić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:42, 11 Lip 2008    Temat postu:

No wiec dalem sobie jakoś radę Wesoly
Jednak nie trzeba wyciagac podstawy filtra oleju...
ale alternator trzeba wywalić w tym celu trzeba odkrecić jedną śrube z kanału za łapą od silnika(kiepskie dojscie) potem śrubę u góry alternatora.potem tzeba sie niezle naszarpać zeby wydostać alternator z pod maski,trzeb go wyciagać górą,nie ma innej opcji.Zdjecie kolektroa dolotowego i filtra paliwa duzo pomogło.
Jak już mamy alternator wyjety to jest super dojscie do pompy wspomagania ale jest kiepskie dojscie do jednej śruby od przewodów przy pompie ale idzie je odkrecić Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin