Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Diagnostyka.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogun BMW
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:01, 28 Cze 2009    Temat postu: Diagnostyka.

Witam wszystkich. Jestem nowym właścicielem BMW i już mam problem z jej odpalaniem. Potrzebuje pilnie zrobić diagnostykę na kompie. Jest ktoś kto mógł by mi w miarę szybko to zrobić?. Posiadam BMW E34 td. PROSZĘ pomóżcie!!! Zalamany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:04, 28 Cze 2009    Temat postu:

napisz czy na zimnym zle odpala czy cieplym bo jak na zimnym to sprawdz swiece zarowe czy sa dobre i czy prad donich dochodzi a jak na cieplym slabo pali to bolaczka tych motorow jest pompa wtryskowa a mianowicie sekcja tloczaca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogun BMW
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:09, 28 Cze 2009    Temat postu:

Nie ma zasady. czy jest zimna czy ciepła robi to beż względu na temperature. Jak ma kaprys to odpali kilka razu z rzedu bez problemu, jedno dotkniecie ale jak ją walnie to mogę cały dzień kręcić i nic. dodam że już odłączyłem imobilajzer bo były podejrzenia że to on ponosi winę ale jednak nieeeee.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:36, 28 Cze 2009    Temat postu:

no tak jak cos to wal pod kompa ale moze sie okazac ze nic nie wyjdzie to wtedy bedziemy myslec jeszcze moja uwaga sprawdz czujnik polozenia walu znajduje sie zaraz obok rozrusznika czy niema tam jakies przerwy na kablach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogun BMW
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:34, 28 Cze 2009    Temat postu:

No od tego musze zacząc chyba ale cięzko jest znaleźć kogoś kto ma program. a jezeli chodzi o czujnik to tez tak podejrzewam, zobaczymy. bedziemy w kontakcie. Dzieki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roberto-bmw
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:17, 29 Cze 2009    Temat postu:

i co podlaczales pod kompa jak nie to pisz na pw

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogun BMW
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:52, 29 Cze 2009    Temat postu:

Nie nie podłączyłem, podobno coś nie tak z instalacją ale wydaje mi się ze to brak sprzętu bo sam laptop nic nie da. Nawet gość nie miał interfejsu tylko luźne kable wkładał na zapałki. Trochę lipa no nie. A na koniec stwierdził że to na 99% pompa wtryskowa i rece mi opadły. Pomocy!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:01, 29 Cze 2009    Temat postu:

bez normalnego podlaczenia sie nie obejdzie a nie tam jakies kabelki jezeli pompa bedzie siadala mechanicznie na kompie nic nie pokaze a moze trzeba sie bedzie przyjzec przekaznikowi sterujacego pmpa wtryskowa bo mowisz ze nieraz ma odpaly i pali normalnie no chyba ze nastawnik pompy wtryskowej siada a napisz czy masz nastawnik gorno przelewowy czy nowego typu jeszcze sobie sprawdz pompe paliwa w zbiorniku czy podaje paliwo do filtra jak cos to pisz to powiem ci jak sprawdzic pompe wtryskowa bez wyciagania jej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogun BMW
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:50, 29 Cze 2009    Temat postu:

To jest ten przekaźnik po prawej stronie auta? Jezeli tak to jest jakiś inny założony ale słychac że pompa załacza, ale przekaźnik się mocno nagrzewa. Paliwo z pompy paliwa ze zbiornika podaje, więc podpowiedż jak sprawdzić pompe ok?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:51, 29 Cze 2009    Temat postu:

niemyl przekaznika pompy paliwa w zbiorniku a przekaznika nastawnika pompy wtryskowej bo ten od paliwa ma siegrzac sprawdzwnie polega na wykreceniu wtryskow z glowicy podlaczeniu ich z powrotem do rurek wraz z przelewami tak zeby wisialy nad glowica na rurkach najlepiej sciagnij kolektor ssacy i niech druga osoba kreci rozrusznikiem i patrz na wtryski czy wylatuje przez nie ropa w postaci mgielki zaopserwoj czy ropa wylatuje z wtryskow dosc mocna mgielka czy poprostu dosc niewidoczna jezeli mgielka jest bardzo slaba lub malo widoczna to swiadczy o uszkodzeniu tlokorozdzielacza pompy a jezeli leci intesywnie widocznie poompa mechanicznie sprawna i szukamy dalej ale mechanicznie druga polowa sukcesu to nastawnik pompy ktory steruje dawka rozruchowa biegiem jalowym pod pompa jest jeszcze tzw czytnik rozruchu ktory ma za zadanie zmiane kontu wtrysku bez tego sprawnego tez bedzie ciezko palil

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin