Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[E30]Zbyt wysokie obroty przy małej prędkości w E30 320i 88r
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zwarciak
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 23:11, 24 Sty 2008    Temat postu: [E30]Zbyt wysokie obroty przy małej prędkości w E30 320i 88r

Cześć. Posiadam BMW E30 320i z 88r. Problem tkwi w tym że przy prędkośći 100km/h silnik ma już ok 4000 obr/min. a ekonomizer wskazuje 12l. V max samochodu na 5 biegu to ok 140-150km/h. W samochodzie jest dyferencjał o przełożeniu 4.10 ( odczyt z tabliczki) czyli taki jaki powinien być (tak wynika z tej tabelki [link widoczny dla zalogowanych]). Podejżenia padły na skrzynie. Na tylnej części skrzyni biegów znalazłem numer, który przedstawiłem na zdjęciach. Nie wiem jak można sprawdzić do jakiego silnika jest ona przeznaczona. Wydaje mi się że biegi są za krótkie ale nie jestem pewny bo nigdy nie jeździłem inną 2-litrówką. Jeżeli któś mógłby sprawdzić jaki numer ma na swojej skrzyni byłbym wdzięczny. Jest to skrzynia firmy Getrag. Kolega, który był poprzednim właścicielem osiągał tym samochodem prędkości rzędu 180-190 km/h na LPG jednak silnik padł. Odkupiłem od niego samochód i włożyłem silnik przywieziony z niemiec też 2.0i (bez LPG). Nie wiem czy on kombinował coś ze skrzynią bo nie mam już z nim kontaktu (jest gdzieś za granicą).
Pomocy!! Nie wiem co robić. Długie jazdy są bardzo męczące przy tym hałasie na wysokich obrotach a spalanie też nie małe. Możecie mi coś poradzić lub kogoś polecić w obrębie Katowic??
Pozdrawiam
Sławek

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zwarciak dnia Czw 23:12, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:38, 25 Sty 2008    Temat postu:

czesc skrzynia jest wlasciwa patrzac na te numery takie obiawy sa jak jest zmienione przelozenia w dyfrze np; na dyfrze 4.27 2litrowa beema lata jak dzika biegi krutkie a na predkosc i piatym biegu prosi sie o wrzucenie szustki bo motor prawie chce wyskoczyc z budy moja sugestia ze moze dyfer padl i zmienili na inny i przelozyli blaszke z numerami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zwarciak
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 22:05, 25 Sty 2008    Temat postu:

Dzięki. W takim razie skrzyni nie będę ruszał. Właśnie pomogłeś mi wyeliminować 1 z 2 możliwych opcji. Wiesz może jak sprawdzić przełożenie dyfra??? 1 pełny obrót wałem i patrzeć ile razy koło się obróciło??? Albo odwrotnie???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zwarciak dnia Pią 22:44, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:03, 26 Sty 2008    Temat postu:

Ja miałem e30 m20b20 z dyfrem 4,27 i było wszytko ok a predkosci licznikowe dochodzily do 210km/h,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:52, 26 Sty 2008    Temat postu:

panie stammek nigdy w to nie uwierze ze bylo ok moj warsztat wsadzil taki most 4.27 do bmw m20b20 do wyscigow gorskich i znow sie powtorze biegi bardzo krutkie a predkosc max 150km/h a po drugie most 4.27 jest od motoru m40 pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:22, 26 Sty 2008    Temat postu:

To chyba bedziesz musiał uwieżyć,e30 touring i cabrio z m20b20 mialy wlasnie taki dyfer.Jak bym tego nie sprawdził sam pod autem to bym tego nie pisał!!!
a tu masz dla potwierdzenia:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:32, 26 Sty 2008    Temat postu:

A ja zebym tego mostu nie zakladal i sprawdzal to nie pisal bym bzdur na forum bo trzeba pomoc gosciowi a nie robic wode z mozgu pozdrawiam

...kolego; stammek jak już coś pisze to jest tego pewnie, więc...spokojnie, wszystko można sobie wyjaśnić... - admin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Nie 13:30, 27 Sty 2008    Temat postu:

No i komu teraz wiezyc?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek520
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 18:20, 27 Sty 2008    Temat postu:

Zróbcie sobie spota i omówcie to przy gorzałce, na pewno sie dogadacie... Blue_Light_Colorz_PDT_04

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:57, 27 Sty 2008    Temat postu:

Dałem link do tabelki z e30.de wiec kazdy moze sobie sprawdzić.Ja mialem taki dyfer w touringu(jesze go mam w garazu bo atak sie posypał) i zalozylem taki sam dyfer wyciagniety z cabrio...

Nie twierdze,że nie masz racji ale wtedy jedynym rozsądnym wytłumaczeniem jest to ze Cabrio i touring m20b20 maja inną skrzynie biegów niż coupe i sedan.

Tu jest zestawienie z realoem jakie e30 mialy taki dyfer 4,27:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin