Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

e36 ustawianie zbieżności
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ctrls
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:51, 14 Lip 2010    Temat postu: e36 ustawianie zbieżności

Mam następujące pytanie.
W swojej bumce mam tylne zawieszenie obniżone o ok. 30mm.
Jakiś czas temu (wydaje mi się, że po wymianie sworzni wahaczy ale mogę się mylić) tylne koła się rozkraczyły.
(zaczęło bardzo mocno zżerać wewnętrzną stronę opon).
Trochę pytałem, trochę czytałem min to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i mam pytania następujące:
czy wymiana sworzni wahacza w mojej bumce mogła przestawić geometrie ??
same wahacze, tuleje itd. mam seryjne, czy one mają regulację konta by to zniwelować??
gdzie polecacie pojechać na takową operację (na razie polecano mi na Batorego, nie pamiętam nazwy.)

z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podol
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:27, 14 Lip 2010    Temat postu:

Ja byłem w Q Service w Łubiance i zrobili mi całą geometrię. Jak masz już starte opony z jednej strony to po zrobieniu geometrii tak jak powinno być, może Cię ściągać na boki niestety, bo geometria prawidłowa a opony zdarte z jednej strony Kwasny

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podol dnia Śro 16:28, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ctrls
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:35, 14 Lip 2010    Temat postu:

już mam nowe opony i chce je założyć.
Ale nie chce założyć nówek sztuk by znów zdarły mi od środka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ctrls
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:41, 15 Lip 2010    Temat postu:

dostałem odpowiedź na innym forum, przeklejam bo może się komuś przyda:

jak pojde na dol to zrobie zdjecie

[ Dodano: 2010-07-15, 11:09 ]
prosze kolego Wesoly tak to wyglada u mnie (prawa strona, widok od tylu). sruba zaznaczona na zdjeciu jest na mimosrodzie i wlasnie ta sruba ustawia sie negatyw. to co widzisz na zdjeciu to maksymalne ustawienie na seryjnej regulacji czyli okolo dwoch stopni. od przodu na podkladce zaznaczone sa stopnie ale nie polecam regulowac samemu. ja pojechalem na stacje diagnostyczna i panowie mi ladnie ustawili rowno po 2 stopnie na strone. szczerze mowiac troche kilometrow juz przejechalem na takim ustawieniu i nie zauwazam zeby opone zdzieralo wiec moze masz cos nie tak tzn. wieksze kąty...



pzdro!!

pozdrowienia dla
[link widoczny dla zalogowanych]
a zwłaszcza dla konkela, który udzielił tej wyczerpującej odpowiedzi.
Dzięki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ctrls dnia Czw 10:41, 15 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:26, 15 Lip 2010    Temat postu:

dokładnie tak to wygląde, jedynie jest to na mimośrodzie i ustawienie nie ma szerokiej skali a guma sie wybija.
tak jak Ci pisałem wcześniej tylko M3 mają zamiast tej mimośrodowej śruby i gumy dodatkowej regulacji śruby rzymskiej co daje szeroką regulację i jest ona na sztywna nie na gumie Wesoly

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 10:33, 17 Lip 2010    Temat postu:

Ale cięcie opon tylnych może być też spowodowane zużytymi gumo-blokami, bądź nieprawidłowym ustawieniem wahaczy a nie tylko złym kątem pochylenia koła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podol
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:40, 17 Lip 2010    Temat postu:

Ctrls, jak masz nowe opony to tym bardziej jak je założysz to jedź na geometrię, bo szkoda opon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_e30
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BeDeGie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:26, 17 Lip 2010    Temat postu:

może geometria być ok a tuleje na wahaczach będą padnięte... w e30 tak miałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ctrls
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:40, 18 Lip 2010    Temat postu:

tuleje w wahaczu wymieniane miesiąc temu, na nówki nierdzewki prosto ze sklepu. Właśnie po tej wymianie wydaje mi się, że zaczął stawać okrakiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 12:51, 19 Lip 2010    Temat postu:

A po wymianie ustawiałeś geometrię auta ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin