Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

grające zawory

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Czw 21:06, 01 Lis 2007    Temat postu: grające zawory

Witam!!!!!!!! Mam problem z zaworami w BMW 735 silnik 3404 211KM od jakiegoś czasu zaczęły mi pogrywać. Niezbędne są mi informacje tj. czy w tym silniku jest hydrauliczna regulacja, jeśli nie to jaki ustawić luz na zaworach,a może ktoś posiada schematy budowy takiego silnika? Wszystkim odisującym z góry dziękuje i zachęcam do dzielenia się informacjami. Jestem po przejściach z automatem chętnie podziele się informacjami z tego zakresu. POZDRAWIAM!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:16, 01 Lis 2007    Temat postu:

Czesc, nie ma tam zadnej regulacji chydraulicznej, na walku masz dzwigienki i reguluje sie luz, robilem to ale ze dwa lata temu i niestety nie pamietam jaki powinien byc, nawet po ustawieni i tak troche graly, pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Pią 16:11, 02 Lis 2007    Temat postu:

Widać trudny temat z tymi zaworami!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:25, 02 Lis 2007    Temat postu:

Luz powinien wynosić: ssące 0.25 mm, wydechowe 0.30 mm...szukaj starego warsztatu ze starym mechanikiem, który naprawiał jeszcze Nysy i Warszawy...luz powinno się regulować praktycznie przy każdym przeglądzie, bo za mały luz jest szkodliwy jak i za duży luz jest również szkodliwy. Za duży luz daje efekt głośnej pracy, niszczy zawory, krzywki wałka, a za mały, może powodować niedomykanie zaworów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Pią 16:59, 02 Lis 2007    Temat postu:

Dzieki za informacje Blue_Light_Colorz_PDT_01 reszte zrobie sam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman 316
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:02, 03 Lis 2007    Temat postu:

taka moja porada pamietaj że zużyte już popychacze i dzwigienki ustawia sie szczelinomieżem troche ciaśniej jeśli sam to robisz i może o tym nie wiesz tak tylko przypominam bo to najczętsza wada ustawiania . szczelinomież musi ciężko chodzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Pon 19:44, 05 Lis 2007    Temat postu:

I tak też zrobiłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:01, 05 Lis 2007    Temat postu:

Rozwiń swój ostatni post...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Pon 21:36, 05 Lis 2007    Temat postu:

Biorąc pod uwagę że silni przy ustawianiu zaworów był jeszcze ciepły dałem minimalnie ciaśniej co na zimnym silniku daje efekt- zawory nie grają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin