Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejnyh problem:(
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 23:39, 05 Sty 2008    Temat postu:

Co do tzw muła w skrzyni to najprawdopodobniej przeszła Ci kolego w tryb awaryjny i dlatego żeby chronić skrzynię komputer jakby odbiera mocy...objawia się to brakiem literki programu pracy skrzyni i komunikatem na wyświetlaczu "Getriebprogramm" oraz totalnym brakiem mocy pod pedałem gazu,a gdy rozpędzisz się nim do około 90 na godzinę to brakuje jakby 5 biegu, bo masz tam skrzynię 5HP18. Nie wiem jakie mogą być skutki obecności kluczyka w stacyjce podczas wymiany aku, aczkolwiek po wymianie aku silnik będzie przez jakiś czas po rozruchu falował. Na Twoim miejscu odłączyłbym minusa od aku na min. 15 minut z zegarkiem w ręku i zobaczył czy skrzynia zacznie choć przez chwilę pracować normalnie...jeśli tak będzie że po chwili znowu przejdzie w awaryjny oznacza to że gdzieś łapie błąd. Powód tego może być prozaiczny, w mojej było tak, że zużyta była kostka na której są ścieżki do aktualnie wybranych ustawień drążka, były zbyt cienkie i przez to występował najprawdopodobniej jakiś przeskok podczas pracy i zonk. Drugim powodem może też być wilgoć na złączach elektryki skrzyni, choć to prawdopodobne to rzadziej się zdarza, także przetarte przewody. Powodem trybu awaryjnego może być też niedobór oleju i zabrudzony filtr, to też mi się zdarzyło, choć bardziej objawia się to szarpaniem i chwilową pracą jakby na luzie. Gdyby nie pomógł szybki reset to radzę pojechać na komputer ale do dobrego diagnosty a nie do pierwszego lepszego, który ma taki sprzęt. Sprawdź też wszystkie bezpieczniki, przekaźniki związane w jakikolwiek sposób ze skrzynią. Na razie tyle, bez nerwów...spokojnie do komputerowca się udaj. W ASO Cię skasują odpowiednio a powiedzą Ci pewnie to samo, za 50zł podepnie i wykasuje Ci błędy większość fachowców. Daj znać jak sprawa się rozwiąże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:45, 06 Sty 2008    Temat postu:

Hej baster530. Byłem dzisiaj w serwisie i komp nie pokazał żadnych problemów ze skrzynią i na wyświetlaczu nie pojawia się napis „Getriebprogramm" i autko nie jest już takie mułowate, ale literki nadal się nie świeca, może być tak ze po prostu przepaliły się żaróweczki? Autko już nie faluje, komp miał jakiś błąd sondy lambda. Serwis stwierdził jeszcze, że może gdzieś łapać fałszywe powietrze, albo któraś świeczka do wymiany i podświetlanie reszty wskaźników i kontrolek naprawia w przyszłą środę, bo muszą zamówić żaróweczki.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafi V8 dnia Śro 19:47, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin