Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Luz w lewym kole BMW e34
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_e30
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BeDeGie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:23, 21 Mar 2010    Temat postu:

łatwo sprawdzić łożysko... podnieś samochód tak żebyś mógł koło przekręcić... jedną ręką łam za sprężyne Mc Persona a drugą pokręć koło... jeśli poczujesz wibracje na sprężynie to łożysko jest walnięte... Ale stuki to raczej nie od łożyska... sprawdź mocowanie kolumny Mc Persona - wystarczy "pobujać samochodem" i jedną ręką dotknąć "trzpienia" amortyzatora... może być i kolumna kierownicza... przerabiałem to w e30 ostatnio...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marchles
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:40, 22 Mar 2010    Temat postu:

zobacz też czy masz dokręcone koło, ja tak miałem 2 tygodnie temu też sie zastanawiałem xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_e30
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BeDeGie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:05, 22 Mar 2010    Temat postu:

marchles napisał:
zobacz też czy masz dokręcone koło, ja tak miałem 2 tygodnie temu też sie zastanawiałem xd


hehe też tak może być Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:33, 23 Mar 2010    Temat postu:

Wszystkie wasze teorie padły, a najlepsze jest to, że jak wczoraj wieczorem sprawdzałem rękoma czy nadal są luzy to żadnych nie wyczułem. Będę nie długo u zaprzyjaźnionego mechanika to się sprawdzi dokładnie. Dzięki za wszystkie porady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:32, 28 Mar 2010    Temat postu:

Autko trafia jutro do mechanika, wiec dam znać co stwierdził i ile to mnie będzie kosztowało. Dodam, że jeszcze musi mi zlokalizować wyciek płynu chłodniczego i go zlikwidować, a oprócz tego naprawić klimę. Więc pewnie ponad dwa tysiaki wyjdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gt-greg
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:49, 28 Mar 2010    Temat postu:

ja powiem tak łożyska można od razu skreślić z listy ponieważ zazwyczaj gdy dostają luzu to zaczynają hałasować Jezyk ja podejrzewam to co było u mnie czyli wybite sworznie wahaczy i to najczęściej boli e34 Kwasny może być też końcówka drążka kierowniczego ale to łatwo zdiagnozować wystarczy poruszać kołem na boki jak wyczujemy luz to na 75% końcówka drążka Mruga u mnie o dziw wszystkie końcówki były ok wymieniłem wahacze i przy okazji łączniki stabilizatora i mam spokój Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:14, 29 Mar 2010    Temat postu:

Autko odstawiłem rano tak jak pisałem i kilka minut temu dostałem tel. od mechanika stwierdził, że: przyczyną owego luzu i stuków w lewym przednim kole jest "poduszka wahacza tylnego" (Ps. Wiecie, co to takiego ta niby poduszka, bo pierwszy raz spotykam się z takim określeniem?) A co do wycieku płynu to chłodnica walnięta, a do klimy jeszcze nie zaglądał.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafi V8 dnia Pon 17:56, 29 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:29, 07 Kwi 2010    Temat postu:

Autko odebrałem w piątek przed świętami, zostawiłem u mechanika 2400 zł. Autko ma nową chłodnice silnika, chłodnicę klimatyzacji, klima została nabita, została wymienione poduszka wahacza tylnego w lewym przednim kole. Po tej naprawie autko spisywało się dobrze nic nie wyciekało i nie było żadnych stuków, ale coś mnie wczoraj podkusiło żeby sprawdzić czy owe luzy nie powróciły, złapałem za koło i zamarłem, znowu wyczułem luz, więc pojechałem ponownie do mechanika i okazało się, że przyczyną stuków w kole była faktycznie ta poduszka, ale co do luzów koła to winny był amorek, wymienił amorek i problem zniknął. No ale niestety z 2400 zł zrobiło się łącznie 2775 zł.

Ps. Możecie mi jeszcze napisać jak dokładnie powinny być założone opony kierunkowe na przedniej osi (bo takowe posiadam) i po czym poznać która opona powinna być z danej strony??? Z góry dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafi V8 dnia Śro 10:33, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podol
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:04, 07 Kwi 2010    Temat postu:

Rafi V8 napisał:
Ps. Możecie mi jeszcze napisać jak dokładnie powinny być założone opony kierunkowe na przedniej osi (bo takowe posiadam) i po czym poznać która opona powinna być z danej strony??? Z góry dzięki za pomoc.
na takich oponach powinny być strzałki pokazujące kierunek toczenia się koła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:09, 07 Kwi 2010    Temat postu:

A jeśli nie ma??? Może jakieś napisy???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin