Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

miazdzacy problem z gazem w e32
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syty00
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:09, 08 Maj 2008    Temat postu: miazdzacy problem z gazem w e32

mam powazny propblem z praca silnika na gazie (zwykly najprawdopodobniej I gen). silnik M30B30. na wolnych obrotach pracuje bez zarzutu, ale kazde, chocby minimalne dotkniecie pedalu gazu powoduje doslownie serie mniejszych i wiekszych strzalow w dolocie w przeplywomierz i slychac tez ta dobra artulerie pod podloga. nie ma mowy o jakiejkolwiek jezdzie i jezeli ktos moze cos zasugerowac bede wdzieczny.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez syty00 dnia Czw 15:10, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba44
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:47, 08 Maj 2008    Temat postu:

musisz miec gdzies przebicie na kablach. popatrz pod maske noca czy gdzies ci nie iskrzy. proponuje ci sprawdzic swiece przewody od swiec i kopółke i palec. ja mialem taka altylerie w M20b25 wyszlo ze kopolka miala przebicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlak
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: 3Miasto

PostWysłany: Czw 19:23, 08 Maj 2008    Temat postu:

T6.to samo radze co przedpisarz.wszystko zmień i będzie ok.zastanowił bym się nad kablami ale to ręką sprawdź który kopie(w rękawicy) oczywiście Mruga.mam na sprzedaż e32 jak by co.pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:38, 08 Maj 2008    Temat postu:

...ja bym pomyślał o zmianie instalacji; miałem problem z 5201 24V na zwykłej instalacji, dosłownie nie było dnia, aby nie strzeliła - raz tak huknęła, że po otworzeni "grzybka" wytłumienie pokrywy silnika się zapaliło W drugiej 525i zainwestowałem w IV generację BRC Sequent 56 i problem nie było żadnego. Dodam, że w 520i wymieniłem co tylko się dał aby wykluczyć przebicia...BMW nie lubi zwykłych instalacji, prymitywne sterowanie takich instalek "gryzie" się z elektroniką BMW...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syty00
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:41, 09 Maj 2008    Temat postu:

dzieki za nakreslenie kierunku mozliwych przyczyn serii strzelniczych. posprawdzam te gadzety i jak by co bede dalej plakal;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:16, 09 Maj 2008    Temat postu:

Wywal gaz i bedzie dobrze, zreszta jak to tylko sprawa LPG to szukaj gazownika i niech sie meczy z tym szambem hehe, pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fankabmw
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Sulechowa

PostWysłany: Nie 13:42, 11 Maj 2008    Temat postu:

jeśli chodzi o instalacje to mam 2 generacji!!!! sprawna była w 525i sprawowała sie wyśmienicie, polecam wymienić instalacje (sama wymieniałam-podobne objawy) i zmianę kabli na NOWE!!!!!!!! jak coś to mam namiary na gościa który ma NGK-bardzo dobre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Śro 5:38, 28 Maj 2008    Temat postu:

Zmień reduktor na OMVL - znajdziesz taki na ALLEGRO
sprawdź kopułkę może wystarczy przeczyścić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabco
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:01, 28 Maj 2008    Temat postu:

Polecam wywalic mikser przytykajacy dolot i wstawic BLOS-a Zero strzałow a na obroty wkreca sie pieknie... Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damiano_e30
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 22:07, 28 Maj 2008    Temat postu:

Artek535 napisał:
Wywal gaz i bedzie dobrze, zreszta jak to tylko sprawa LPG to szukaj gazownika i niech sie meczy z tym szambem hehe, pozdro.


Popieram Blue_Light_Colorz_PDT_05

Mój brat naprawiał kiedyś 735 z gazem, chyba też I gen. Powiem że z więksżą padliną nie miałem jeszcze do czynienia... Czasem odpaliła bez problemu i chodziła ładnie na Pb oczywiście. Po przełączeniu na gaz i strzale gasła i czasem trzeba było godzine sie meczyc żeby znowu odpaliła.

Mój brat miał 525 m50 i sprawowało się bez zarzutu dopóki jeździł na benzynie. Po założeniu gazu (IIgen) zaczęły się problemy, przepływomierze padały jak muchy itd. W końcu ją sprzedał bo już nie miał nerwów.

Kumpel kupił e36 z gazem. Okazało się że strzela. Pojechał do gazownika a ten powiercił mu dziury w nowej obudowie filtra powietrza, porobił jakieś dziwne patenty i skasował 200zł. Po tej operacji silnik zaczął chodzić jeszcze gorzej, również na benzynie W mur

ja już się wyleczyłem z gazu w BMW.

Jak twierdzi mój kolega- nie stać cie na paliwo do BMW to kup opla.

Druga sprawa to że nasze autobłoto zwane LPG to syf jakich mało, nie ma porównania do gazu jaki mają we Włoszech czy w Holandii...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damiano_e30 dnia Śro 22:17, 28 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin