Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nierówna praca na wolnych obrotach bmw e36

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Pią 16:38, 23 Sty 2009    Temat postu: nierówna praca na wolnych obrotach bmw e36

witam!!
mam taki problem w moim e36 2.0 24v że silnik strasznie dziwnie pracuje na wolnych obrotach. w zasadzie obroty utrzymują się w normie ale silnik się jakos dziwnie wibruje i od czasu do czasu slychac strzał w dolot.
sprawdzałem zawór wolnych obrotów i wszystkie podciśnienia. sprawdziłem też świece i cewki a także sondę lambda i dalej jest tak samo.
może ktoś ma pomysł co to może być...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:11, 23 Sty 2009    Temat postu:

moze pora sprawdzic sprezanie na cylindrach jak juz wszystko sprawdziles

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Pią 17:55, 23 Sty 2009    Temat postu:

ale co może mieć ciśnienie na cylindrach do tego skoro na wyższych obrotach silnik normalnie pracuje i mocy mu nie ubyło. a caly ten problem pojawił się nagle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:33, 23 Sty 2009    Temat postu:

jezeli mowisz ze wszystko sprawdziles to sprawdz kompresje a dlaczego chodzi na wyzszych a to dlatego ze motor sie rozbiega w pracy np; bieg jalowy 850 obr motorem trzepie 1500 obr motor stabilizuje sie poniewarz uklad tlokowo korbowy i rozrzadowy pracuje szybciej co do strzalow w uklad wydechowy to albo wypada tam zaplon czyli cos ze swieca albo z zaworami moze nieszczelne pomiar kompresi ci duzo powie a mianowicie duzo wykluczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam541
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:38, 24 Sty 2009    Temat postu:

elo za obroty jest odpowiedzalny silniczek krokowy pozdro!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Nie 13:40, 25 Sty 2009    Temat postu:

to raczej nie silniczek krokowy bo go sprawdzałem...
a ciśnienie sprężania sprawdze w poniedziałek dla spokojnej glowy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Nie 13:41, 25 Sty 2009    Temat postu:

a może mieć cos do tego regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rene02 523i E-39
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podbeskidzie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:12, 25 Sty 2009    Temat postu:

Witam,
Sprawdź dokładnie świece, ja miałem przypadek że świecy były niby OK a później się okazało po oglądnięciu fachowym okiem że na 4 świecach była za mała przerwa na elektrodach(podczas wymieniania przygiąłem jak wkręcałem). Objaw był taki że co jakiś czas na wolnych obrotach silnik się zatrząsł i pierdnął delikatnie w wydech. Objaw bardzo podobny do początkowych problemów z luzem na szklankach jak nie ma w nich ciśnienia.
Pozdrawiam
Andrzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Nie 17:21, 25 Sty 2009    Temat postu:

świece sprawdzałem i zakładałem drugi komplet. zauważyłem że są czarne tak jak by byla mieszanka za bogata. nurtuje mnie tylko najbardziej to że cała ta sytuacja stała nie nagle i wczesniej nie było zadnych objawów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin