Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z BMW E34

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba44
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:14, 02 Paź 2007    Temat postu: problem z BMW E34

witam mam bmw e34 z 88r 2,5L typ silniczka m20 a dzieje mi sie mianowicie to że mam skoki obrotów na wolnych obrotach raz są normalne a raz sobie skaczą. wymieniłem silniczek krokowy i nic wymieniłem też przewody na nowe i nic. mam też problem czasem z odpaleniem. mam casem wrazenie jakby nie dostawal paliwa i cos go blokowalo. mam tez założony lpg i tez mam skoki obrotow na gazie ale mniejsze niz na paliwie. prosze o pomoc moze ktos wie co jest grane bo mi sie koncza pomysly jeszcze bede przegladal kopulke bo przypuszczam ze cos jest z pradami. pozdrawiam i czekam na rady!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 21:40, 02 Paź 2007    Temat postu:

Dokładnie, sprawdź najpierw kopułkę i wszelkie sprawy dotyczące prądu...być może silniczka krokowego nie trzeba było wymieniać tylko sprawdzić najpierw przewody, doloty, kopułkę a sam krokowy porządnie wypłukać i wyczyścić w benzynie. Ja stawiam na kopułkę i kwestię przepływu prądu, zaczęła się jesień, deszcze i wilgoć, a te podzespoły należy utrzymać w bardzo dobrym stanie jeśli chcesz się cieszyć dobrą pracą silnika, tym bardziej, że masz LPG.

Druga sprawa to jakie masz LPG? Podejrzewam, że instalację z parownikiem drugiej generacji...tu często bywały takie kłopoty...mój kolega miał ten sam silnik tyle że w E30 z tą właśnie instalacją, miał podobne kłopoty. Posprawdzał doloty powietrza, filtry, przepływomierz ma duży wpływ na pracę silnika, przewody itd, itd., wyszło, że kopułka i przepływomierz "szalały".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba44
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:20, 03 Paź 2007    Temat postu:

dziekuje za porade. a jaki byl final czy wymienial przeplywke i kopulke? ja mam zamiar dokladnie przeczyscic kopulke.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 9:26, 03 Paź 2007    Temat postu:

przepływka miała lekko wygiętą przepustnicę, prawdopodobnie dostała strzała od gazu, wymienił, kopułkę przeczyścił i uszczelnił doloty, problem znikł, ale wiesz u Ciebie nie musi być to samo...pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:56, 03 Paź 2007    Temat postu:

...masz założoną instalację...pewnie podciśnieniówkę...dostał kilka strzałów i tak jak piszą przedmówcy; przepływkę szlag trafił...sprawdź dolot tak jak napisał baster530...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin