Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z obrotami m20

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastiancabrio325
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:05, 28 Sty 2008    Temat postu: Problem z obrotami m20

Witam mam problem z obrotami w e30 2.5 m20
Chodzi oto ze z rana lub kiedy postoi ze 2 dni po odpaleniu obroty wskakują na ok 1500-1600 i tak sie utrzymuja przez ok 1-2 min (dodawanie gazu niczego nie zmienia) kiedy opadną to sie utrzymują w granicy ok 600-700 i falują .
Silniczek krokowy podmieniony, świece nowe ok 3000km, filtr paliwa również, na podmianke mam przepływomierz tylko jeden ma koniec nr. 082 a drugi 083 ????
Co zauważyłem, podcas falowania słychac jakby papa paliwa przestawała działac ale moze mi sie wydawac czasami tez podczas jazdy mam gaz w podłodze a ona niema mocy i ma ok 1600obr po kilku metrach jest juz dobrze ale i tak dygocze silnikiem. Odłaczanie kostek od siln. krokowego czy przepływomierza niczego nie zmienia

Jesli ktos sie spotkał z czyms takim prosze o pomoc!!!!!!!!

Sebastian, poszukaj troche o nierownych obratach i problemach z nimi jest juz kupa tematow. Mod.A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:29, 28 Sty 2008    Temat postu:

Siemka, co do problemu z wysokimi obrotami na zimnym silniku to moge powiedzieć że zauważyłem to samo u mnie ( silnik B16M40 ) jak na dworze jest np. -12 odpalam zimny silnik to obroty wskakuja tak na 1500. Generalnie im zimnije tym na wieksze obroty wskakuje. Raz przy -30 wskoczył mi na 2500 i tak dzieje sie za każdym razme w zime, w zależności od temperatury jaka panuje na dworze. Przy dodatnich temperaturach zjawisko to nie wystepuje. Myśle że to bedzie coś związne z ssaniem, wiec nie ma sie co przejmować. Co do falujacych obrotów, to moim zdniem to bedzie ten przepływomierz albo silnikczek korkowy, skoro odłanczałes te elementy i nic to nie dało to dal mnie sprawa jest jasna.Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ///M Kamil dnia Pon 22:33, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastiancabrio325
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:44, 29 Sty 2008    Temat postu:

Dzis podmieniłem przepływomierz po uruchomieniu pierwszym po całym dniu obroty wskoczyły na 1000-1100 i po pewnym czasie zatrzymały sie w granicy 600-700 obr. Obroty juz tak bardzo nie falowały ale były odczuwalne.
Wiec to chyba nie koniec poszukiwan, zastanawia mnie ta pompa paliwa bo strasznie głosno pracuje chociaz od poczatku tak pracowała i obr były w porządku.
Moze ktos jeszcze ma jakas koncepcje rozwiązania takich objawów,
czekam na informacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:27, 29 Sty 2008    Temat postu:

U mnie pompa też chodzi tak głośno od kiedy kupiłem auto czyli od około 3 lat. Słyszałem że to są jedne z pierwszych pomp jakie były stosowane przez BMW dlatego tak głośno chodzą ( widać jakość wykonania, działa jeszcze po tylu latach... ). Jak chcesz to możesz ją zmienic, bedzie ciszej napewno ale czy coś to zmieni w pracy silnika... wątpie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ///M Kamil dnia Wto 21:28, 29 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:53, 30 Sty 2008    Temat postu:

Mi tez wyje pompa paliwa a auto chodzi normalnie,trzyma obroty itd.
Zobacz jakie jest cisnienie paliwa na listwie,moze regulator do wymiany...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastiancabrio325
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:18, 30 Sty 2008    Temat postu:

Ten regulator moze powodowac ze na biegu jałowym obroty są na poziomie tylko 600 obr , apodczas jazdy jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastiancabrio325
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:14, 03 Lut 2008    Temat postu:

No jak sam sie nie wezmiesz i nie popatrzysz co jest nie tak to sie nie dowiesz.

Dzis postanowiłem rozebrac cały dolot i sprawdzic czy jest szczelny.
Okazało sie ze długo nie musiałem szukac, pęknięta rura pomiedzy przepływomierzem a przepustnicą. W taki sposób ze opaska zaciskowa zasłaniała to pęknięcie. Falowanie obrotów było spowodowane pewnie tym, zasysał lewe powietrze.

Nie wie moze ktos czy nie ma na rynku nie orginalnych takich czesci(zamienników) ? bo orginał troche drogi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:29, 03 Lut 2008    Temat postu:

Czy tak drogo za oryginal w ASO?
W/g tych stron: http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/auto-bmw,3/etk-realoem-polskie-ceny,2842.html
to tylko 68,84 PLN


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastiancabrio325
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:39, 03 Lut 2008    Temat postu:

no faktycznie cena tego nie jest wysoka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin