Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z odpaleniem 1,8 is-a

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adi_BMWe36
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:45, 16 Gru 2010    Temat postu: Problem z odpaleniem 1,8 is-a

Witam. Koledzy mój kolega ma is-a i ma nastepujący problem. Jak jest ciepło pali normlanie na dotyk. A teraz zimno przymrozki nie moze odpalic go . Akumulator kupił nowy jakiś tydzien temu i dzisiaj rano chciał do pracy jechać przekreca kluczyk a tam zmoderowane. Objawy to słaby akumulator, ale podpieliśmy go na kable i bez zmian. Jeśli wiecie czy coś może z rozrusznikiem czy jakaś inna przyczyna to prosze o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adi_BMWe36 dnia Czw 17:47, 16 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tfidos
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 19:49, 16 Gru 2010    Temat postu:

prędzej układ zapłonowy niż problem z rozrusznikiem (jeśli kręci w ogóle)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adi_BMWe36
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:08, 16 Gru 2010    Temat postu:

no tak rozrusznik obróci moze ze dwa razy wałem ale dosłownie tak jak by słaby aku był ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_e30
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BeDeGie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:55, 16 Gru 2010    Temat postu:

Po pierwsze to bym sprawdził czy nie pobiera prądu gdzieś sobie... Bo rozumiem że jak jest zimny to po postoju około 6-8 godzin... (kiedyś mój ojciec miał takie objawy i sprawdził to zwykłym miernikiem: po przejechaniu i odstawieniu samochodu na nocny postój zmierzył napięcie akumulatora i rano przed wyjazdem... okazało się że był pobór prądu w tym przypadku radio i lampka w bagażniku)

Po drugie: są to raczej objawy rozrusznika... warto by go sprawdzić może się kleszczy na tulejkach

Po trzecie: warto zobaczyć też układ zapłonowy w co wątpie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adi_BMWe36
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:55, 18 Gru 2010    Temat postu:

Wczoraj wieczorem zabrałem się za robotę, ale jak zobaczyłem jakie jest dojście aby wyjąć rozrusznik postanowiłem najpierw przez całą noc ładować akumulator. Dzisiaj wkładam aku wkładam kluczyk i co ? i auto odpaliło na dotyk. Więc rozrusznik jest sprawny, a co za tym idzie to teraz problem tkwi w ładowaniu. Jak myślicie alternator czy coś innego ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E30 owner
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie/Ontario
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:20, 18 Gru 2010    Temat postu:

Ja miałem kiedyś podobnie, z tym że u mnie akumulator sie rozładowywał przez noc i rano musiałem go ładowac, przez noc znowu sie rozładował i tak w kółko... Ostatecznie okazało sie, że wystarczyło przeczyścic styki na przewodzie masowy silnik-karoseria i wszystko wróciło do normy.
Dziwna sprawa ale koelga co miał w tym czasie Golfa II miał ten sam problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tfidos
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 20:29, 18 Gru 2010    Temat postu:

najprościej, sprawdz jakie masz napięcie na akumulatorze na włączonym silniku - powinno być ~14,4V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E30 owner
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie/Ontario
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:38, 18 Gru 2010    Temat postu:

Cytat:
najprościej, sprawdz jakie masz napięcie na akumulatorze na włączonym silniku


Jeśli masz jedno połaczenie masowe bezpośrednio z akumulatora to tak, ale jesli sa dwa akumulator-karoseria i silnik-karoseria to musisz tez sprawdzić to drugie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin