Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problemy z obrotami na zimnym silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzech81
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:14, 07 Gru 2007    Temat postu: problemy z obrotami na zimnym silniku

cześć posiadam bmw e36 m3 3l na zimnym silniku nie trzyma mi obrotów gaśnie silnik jak tylko złapie tylko trochę temperatury to wszystko jest ok co to może być i ile orientacyjnie może to kosztować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAXX
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:00, 07 Gru 2007    Temat postu:

najprawdopodobniej silniczek krokowy, z tego co na szybko sprawdziłem to jakieś 650zł ale dokładniej to musiałbym mieć numer nadwozia a w zasadzie 7 ostatnich znaków. Blue_Light_Colorz_PDT_18

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metan
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:01, 07 Gru 2007    Temat postu:

sprawdz czujnik temperatury plynu chlodzacego.powinny byc2 jeden podaje jaka jest temp na wskazowke na zegarach a drugi do kompa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzech81
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:54, 07 Gru 2007    Temat postu:

eh05246

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAXX
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:06, 07 Gru 2007    Temat postu:

nawet tańszy jakieś 540zł ori BOSCH tylko kwestia zdiagnozowania czy to napewno to Blue_Light_Colorz_PDT_18 widze że masz M3 S50 z zza "wielkiej wody" wesja USA, kwiecień 95r Blue_Light_Colorz_PDT_06

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzech81
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:17, 07 Gru 2007    Temat postu:

słyszałem ze różnią sie mocą wersja europejska jest mocniejsza ale i ten mi wystarcza tylko nie wiem jak z częściami do tego silnika czy trzeba będzie sprowadzać czy są dostępne na miejscu i czy jakieś pasują od innych silników

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:31, 07 Gru 2007    Temat postu:

Siema, znalazlem za pomoca opcji Szukaj taki temat, bardzo duzo jest tam odpowiedzi, ktore moga pasowac do twojego problemu:
http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/pomocna-dlon,5/e39-gasnie-na-wolnych-obrotach,2232.html
Nastepnym razem uzyj najpierw opcji Szukaj, ok? Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAXX
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:45, 08 Gru 2007    Temat postu:

grzech81 napisał:
słyszałem ze różnią sie mocą wersja europejska jest mocniejsza ale i ten mi wystarcza tylko nie wiem jak z częściami do tego silnika czy trzeba będzie sprowadzać czy są dostępne na miejscu i czy jakieś pasują od innych silników


z tego co pamiętam to amerykańskie S50 bazują na europejskich M50 tak że nie powinno być problemu z częściami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzech81
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:57, 08 Gru 2007    Temat postu:

dzięki za pomoc pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:46, 08 Gru 2007    Temat postu:

MAXX napisał:
z tego co pamiętam to amerykańskie S50 bazują na europejskich M50 tak że nie powinno być problemu z częściami.


Dokładnie,USA M3 to jest rozwiercone M50 i nawet ma zwykly kolektor dolotowy a nie 6 przepustnic Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin