Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sprężyny -30 a bawarka do góry...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:16, 25 Kwi 2008    Temat postu: sprężyny -30 a bawarka do góry...

witam,

właśnie odbieralem bawarke po całiowitym remoncie zawieszki.
założyłem na przód bilsteiny B6 a na tył KAYABy
do tego spreżyny JAMEXA -30 / -20

i powedzcie mi czemu przód POSZEDŁ DO GÓRY?????
a tył delikatnie w dół?????

czy przód musui się jakoś ułożyc czy co??? dodam że wymieniłem WSZYSYTKIE elementy zawiesenia jkaie się dało łacznie z odbojami sprężyn itd....

czy to trzeba pojeździc troche i opadnie?????
facet z jamexa tak mówi - że sie ułoży. ale może ktoś ma jakieś doświadczenie ????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Pią 13:27, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek520
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 15:21, 25 Kwi 2008    Temat postu:

Napisz czy poszedł w górę od stanu sprzed wymiany, czy tylko tył jest niżej od przodu bo jak tak to może te Kayaby nie dają rady. Ja kiedys miałem zawieszkę Kayaba plus sprężyny H&R i było spoko, tylko ja miałem cztery takie same amory. Może trzeba skrócić odboje z przodu bo w ułożenie się zawiechy to jakoś nie wierzę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:48, 25 Kwi 2008    Temat postu:

A moze przod nie opadł bo na odbojach sie już oparł,przy glebieniu auta sie obcina albo wywala calkowicie odboje.Jak masz b6 to odboje sa ci nie potrzebne bo bilsteiny mają odboje wewnatrz amorka Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stammek dnia Pią 17:49, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:29, 26 Kwi 2008    Temat postu:

nie no nie wiem. z tego co mi móawiłten co zakłdał że wie że b6 sa wysokie i że odboi sie nie zakłada i ich nie mam.
tył poszedł tak jak mialo być jakieś 2 cm w dół a przód jakieś 2 cm w górę.
wcześniej miał 200 000 zrobione wiec wiem że mogły sprężyny już leżec z wygniecenia.
myślałem że może miałem mtechnika zawieszenie ale nic na to nie wskazuje.
sprężyny są normalne czarne bez napisów jakichś szcególnych a amorek jak poniżej.
ponoć bilsteiny mają to do siebie że ida w górę, wiedząc o tym kupiłem spreżyny jamexa wiec chyba nie jakiś szrot ostatni tylko wimiarę ok.

jak ktoś się zna to niech powie czy to mtecnik czy co???
i pewnie znowu na warsztat i spreżyny do wymiany.



i na zlot w maju pojadę autkiem któr wygląda jak startujacy samolot..... fak fak fak....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Pon 8:22, 28 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek325i
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 0:45, 27 Kwi 2008    Temat postu:

Tomek ja ci powiem że mam -60/-40 i tył poszedł mi do góry bo dałem nowe poduszki Wesoly Aż się zdziwiłem Wesoly Ale teraz po jakimś czasie siadło. Jest masakra Wesoly Jutro przierzę 10" na serię zobaczymy co wyjdzie Wesoly Wesoly ehehe

A co do ciebie. TO wymieniałeś poduszki ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmwe34
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 10:30, 27 Kwi 2008    Temat postu:

Ja zakładełem Jamex'y na przód do mojej e34 do zwykłych amorów i od razu było nisko...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:45, 28 Kwi 2008    Temat postu:

ok, więc z tego co kolega -=BMW=- mi sprawdził to amortyzatory, które miałem to Mtechnik......
dzis mi to potwierdzili w ASO BMW

i teraz pytanie czy do sprężyn Mtechnik zakładając bilsteiny B6 autko pójdzie w górę czy zostanie delikatnie niżej....

chyba jutro pojadę na warsztat i założę oryginalne sprężyny do B6 i zobaczymy co się stanie.
co do poduszek to nie wiem czy zmieniałem... nie wiem co to za poduszki...???
jak masz na myśli to

to zmieniałem...
a po jakim czasie Ci sie "uleżało"???

a autko wygląda tak
[tylko nie śmiać się]



przód w górze tył jest ok

no i kolejne próby dzis będą.....
na lewą strone idzie oryginalna sprężyna mtechnik i nowy amorek B6
na prawą stonę stary amorek mtechnik i nowy sprężyna jamex

i zobaczymy co sie stanie...
wszyscy zapewniają, że to sprężyna ustala wysokosc pojazdu a nie amorek... i taką mam nadzieję...
zamienię sprężyny i powinno być ok....
gorsza opcja to mocno nabity bilstein B6 który wypycha autko w górę i obniżane sprężyny nawet sięnie ugną do końca... to będzie kiszka wtedy.

tylko czy to możliwe żeby amortyzator aż tak trzymał mocno i podnosił autko???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Śro 9:54, 30 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:53, 17 Cze 2008    Temat postu:

gehenny ciąg dalszy...

a więc amorki posżły do profesjonalnego obniżenia.... 40 mm
zostały ząłaożone na autko i???????
autko deczko osiadła, ale tylko jakieś 2 cm i co gorsza krzywo...

dziś kolejne zdejmowanie i kolejne obniżanie o 20mm amorków w ww firmie.
co wyszło?? autko deczko w dół ale dalej krzywo.
na ori mtechnik było równo więc wykluczam krzywą budę.

czy to może byc wina springów JAMEX - czy to gów...o tak może mi humor psuć??

czy jak je obetne to ma szanse się wyrównać?
czy zakładać ori m technik do obniżonych amorków - bo jak ząłożyłem ori sprongi i b6 bez skracania to było w górze że ho ho

już mi brak pomysłów, a dopłacałem do bilsteina zamiast FK żeby mieć dobre amory...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin