Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

STEROWANIE REGULATOR PRĘDKOŚCI FGR 2,5 TDS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Śro 18:23, 07 Lis 2007    Temat postu: STEROWANIE REGULATOR PRĘDKOŚCI FGR 2,5 TDS

Witam!! Mam Problem związany z regulatorem FGR. Byłem na diagnozie elektronicznej wykazało bład 92 FGR przerwa/zwarcie do plusa. Może ktoś z was wie jak to ugryźć Blue_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Czw 19:25, 08 Lis 2007    Temat postu:

A moze ktoś ma schemat istalacji podłączenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:24, 08 Lis 2007    Temat postu:

Siema, czy tobie chodzi o EGR zawor? Bo FGR to ja pierwsze slysze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Pią 7:21, 09 Lis 2007    Temat postu:

Chodzi o regulator FGR znajdujący się przy pompie wtryskowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TECHNIK BMW
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: aberdeen

PostWysłany: Pią 19:51, 09 Lis 2007    Temat postu:

siedemtrzy5 napisał:
Chodzi o regulator FGR znajdujący się przy pompie wtryskowej.



siemka
przyszykuj sie na wydatek cena nastawnika to ok 1000 zl +/- 200 zl
schcemat instalacji do niczego ci nie potrzebny bo sam nic nie zdzialasz.
pompa do wyciagniecia i po wymianie nastawnika na stol i do regulacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Sob 7:37, 10 Lis 2007    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. Lepsze to niż kupno drugiej pompy niewiadomego stanu i pochodzenia!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:34, 28 Lis 2007    Temat postu:

hallo hallo do wymiany nastawnika nie trzeba wyciagac pompy wystarczy sciagnac kolektor ssacy no i ta sruba na nastawniku serwisowa jezeli mechanik jest kumaty to tylko 60 min pracy i z regulacja i gotowe i niepotrzeba do tego kompa .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skulak5004
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:19, 10 Gru 2007    Temat postu:

wiesz ja miąłem cos podobnego w 525 tds wariowała mi nie trzymała wolnych obrotów i wariowała na obraotach pomogło jemu opukanie pompy i wlewanie miksolu do filtra paliwa zeby nasmarował tą tulej co jest w pompie i steruje tym czujnikem morze zadziała i nastawnik zacznie działac w mojej to zadziałało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin