Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

z mojej 320 wygonilo mi plyn jaka przyczyna???????????????
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
no25
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:53, 17 Lis 2007    Temat postu:

moze ma ktos schemat dokrecana gloicy do silnika m20

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman 316
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:07, 17 Lis 2007    Temat postu:

no tak tez myślałem wody nie bendzie tak wyżucac bo jest gęściejsza od płynu a płyn wejdzie wszędzie no i dlatego po wymianie takie skutki. Blue_Light_Colorz_PDT_03 . a głowice dokreca sie od środka zaczynając a puzniej na krzyż i odwrotnie sie je odkreca ale najlepiej polukaj za jakimś schematem w google powinienes znajść .No i owocnej pracy życze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:17, 17 Lis 2007    Temat postu:

Jak kupisz nowa uszczelke to dostaniesz rozpiske razem z nia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
no25
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:40, 19 Lis 2007    Temat postu:

to jak sie dokreca to wiem ale z jakimi silami glownie mi chodzi uszczelki juz zamowilem koszt na glowice i jeszcze pare innych okolo 350zl a naprawa glowicy tez tyle samo w sobote zdiolem glowice ze znajomym mechanikiem i w zasadzie to nic nie bylo widac by byla smuga poprostu sie dopiero zaczynalo ,to sie stalo pierwszy raz i odrazu dzialam bo niemoge sobie pozwolic by na tarsie mnie moje poczciwe e30 zawodzilo pozdrawiam wszystkich

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:51, 19 Lis 2007    Temat postu:

Momenty i potem stopnie tez bedziesz mial na instrukcji, ktora dostaniesz razem z uszczelka, pozdro i powodzonka w naprawie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:41, 19 Lis 2007    Temat postu:

Ja pare razy wymienialem uszczelke w m20 i na zadnej nie mialem opisanych momentow i kolejniosci przykrecania.

Dane z "sam naprawiam"

1. 30 Nm
2. 90 stopni
3. 90 stopni

Kolejność:

14 10 4 2 6 8 12

11 7 5 1 3 9 13


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
no25
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:58, 21 Lis 2007    Temat postu:

czy mozesz cos dokladniej opisac to dokrecanie i jakie sily

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:29, 21 Lis 2007    Temat postu:

Śruby zaczynacz dokrecać od srodka głowicy i potem na krzyż:


1.Najpier dokrecasz wszytkie śruby kluczem dynanometrycznym
z siłą 30Nm

2.Potem bierzesz klucz kątowy i dokrecasz wszytkie śrubu o 90 stopni

Nastepnie chwile czekasz zeby śruby sie ułozyły

3. I znowu przykrecasz wszytkie sruby kluczem katowym o 90 stopni

Przy kazdym etapie dokrecania musi być zachowana kolejnos dokrecania śrub bo jezeli bedziesz przykrecał je w innej kolejnosci to głowica moze peknąć.

Jezeli nie masz klucza katowego to mozesz uzyć zwyklego klucza i szkolnego kontomierza albo przykrecac bardzo dokladnie na oko Wesoly


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
no25
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:35, 22 Lis 2007    Temat postu:

wielki dzieki za wszystkie opowiedzi teraz czekam na glowice moze jutro juz bedzi gotowa pozdrwaiam wszyskich fanow e30

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 7:48, 28 Lis 2007    Temat postu:

Z tymi ksiazkowymi watosciami momentow dokrecania to uwazaj -> Wartosci te sa podawane dla nowych szpilek, nowa glowica, gdzie stykajace sie powierzchnie sa nowe. Czasem stare szpilki lubia pekac gdy sa przykrecane fabrycznymi momentami/kątami<tyle od mojego szpeca od glowic>

Moment dokrecania wskazany na kluczu dynamometrycznym moze byc bledny gdy wczesniej nie oczyscisz dokladnie otworow szpilek ( moze tam byc olej i przy dokrecaniu tworzy sie "poduszka olejowo-powietrzna" ktora zawyza wskazania wartosci momentu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin