Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamaina silnika z 2.0 na 2.5 w e36 coupe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Sob 2:06, 05 Sty 2008    Temat postu: Zamaina silnika z 2.0 na 2.5 w e36 coupe

Chce włożyć sobie 2.5 litra do swojego BMW e36 coupe zamiast 2.0
Wie ktoś może co trzeba by jeszcze zmieniać??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:21, 05 Sty 2008    Temat postu:

Nie wiem jak z wydechem,mozlwe ze tez by od 2.5 był potrzebny a na pewno bedziesz potrzebował komp od 2.5 i przepływomierz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Sob 22:07, 05 Sty 2008    Temat postu:

a jak z mostem i skrzynią czy wytrzymaja te prawie 50 kucyków więcej???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Troll69 dnia Sob 22:08, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:32, 06 Sty 2008    Temat postu:

O to sie nie martw, spokojnie wytrzyma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mgt
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 1:19, 07 Sty 2008    Temat postu:

stammek napisał:
Nie wiem jak z wydechem,mozlwe ze tez by od 2.5 był potrzebny a na pewno bedziesz potrzebował komp od 2.5 i przepływomierz


ogólnie to jeden z najprostszych swapów, przeglo zostaje, zawias zostaje, skrzynia zostaje, dyfer zostaje,

jedynie hamulców może przydac się wiecej,

tak jak kolega pisal komp i przepłymka, a wydech moze na biede być tylko ze 2,5 ma podwójny wydech a 2,0 pojedynczy wiec na wydechu od 2,0 straci pare kucy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Nie 23:31, 13 Sty 2008    Temat postu:

a jak by było z wsadzeniem silnika 2.8?? pewnie troche więcej rzeźby ale ciekawy jestem czy to by się wogóle opłacało robić??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:20, 14 Sty 2008    Temat postu:

Jak bardzo lubisz swoje auto to sie opłaca z tym ze przy 2.8 jak i przy wszytskich silnikach powyzej chyba 94r trzeba powalczyć z podłaczeniem EWS,ale da sie to zrobić Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 10:23, 15 Sty 2008    Temat postu:

Sprawdz jeszcze jakiego masz kompa od silnika Bosch/siemens40.1/siemens 41.0 - byc moze niektore czujniki bedziesz musial wymienic albo nawet cala instalacje silnika. Ale ogolnie to nie jest trudna sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Troll69
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: starachowice

PostWysłany: Śro 18:12, 16 Sty 2008    Temat postu:

kompa mam bosha i słyszałem ze podobno przy silniku 2.5 nie musiał bym go zmieniac ale nie wiem na pewno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erikson
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa

PostWysłany: Wto 21:10, 22 Sty 2008    Temat postu:

no i lepiej wydech wlozyc dwururowy od 2.5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin