Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zamiana 2,5 na 2,5 mozliwa??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zielus33
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:41, 14 Sty 2008    Temat postu: zamiana 2,5 na 2,5 mozliwa??

witam
moje pytanie jest takie, czy do e-36 coupe 325 da sie bez wiekszych problemow (ze sie da wszystko to wiem) wsadzic silnik od 2,5 l piatki e-34???
Pytam sie bo niestety kupilem lekko mocno niesprawna coupete a mam za grosze mozliwosc nabycia silnika od 5 i jestem prawie przekonany zeby go nabyc, tylko do mnie naplywaja sprzeczne informacje ze to ten sam/inny silnik, ze da sie bez problemu i wiekszych kosztow/ ze koszta beda ogromne i nie da sie ich przewidziec zanim sie zacznie robic. Tak wic jak to jest bo ja jestem w tym momencie juz oglupiony, prosze jakiegos fachowca o pomoc wyjasnienie i napisanie wszystkiego co powinienem wiedziec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:56, 14 Sty 2008    Temat postu:

Takiego pytania to chyba jeszcze nie bylo? Swap z 2,5 na 2,5
Nie wem czy gdzies na forum znajdziesz info na ten temat wiec zapraszam znawcow do podpowiedzi.
Silniki na pewno sa takie same, moga sie jednak roznic pewnymi elementami, chyba roznia sie np. miska olejowa, czym jeszcze?.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Pon 23:11, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek26
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: torun

PostWysłany: Wto 0:03, 15 Sty 2008    Temat postu:

temat bez sensu, moze pomyliles sie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zielus33
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:11, 15 Sty 2008    Temat postu:

dlaczego uwazasz ze bez snsu??? mam 2,5 w e-36, nie znam sie, mam okazje zlapac 2,5 z piatki, i wstawic do siebie. Rozni ludzie mowia ze pasuje a rozni ze nie da rady. Ja nie mam pojecia i sie pytam czy da rade. Co w tym jest bez sensu??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:22, 15 Sty 2008    Temat postu:

Kolego a co dzieje sie z silnikiem w twojej cupecie? Moim zdanie lepiej bedzie wyremontowac silnik cupety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zielus33
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:34, 15 Sty 2008    Temat postu:

grzeje sie, nie ma chlodzenia, i w wode idzie cisnienie obstawialismy(naprawiam ja z kupmlem, mechanikiem z opla, pasjonatem bmw) ze uszczelka pod glowica, ale jak sciagnelismy glowice to zauawzylis cos dziwnego na cylindrze, moze to byc jakies pekniecie. I wlasnie nie wiem co dalej czy naprawiac czy brac inny silnik.

A sprawa z innym silnikiem prawie nic mnie nie kosztuje bo kumpel za swoja rozbita piatke (walnieta zmoderowane) chce 2000, wzeme se silnik, a reszta pojdzie na graty na allegro, wiec razcej na tym nie strace(same felgi ktore z nia dostane 1200 conajmniej warte). A jesli bede chcial to naprawiac to juz za sama uszczelke(ktora i tak idzie do wymiany) i kilka innych potrzebnych gratow to jest min. 600 zl a kto wie ile jeszcze jesli bede naprawial.

Tylko wlasnie pytanie czy bedzie pasowac???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:43, 15 Sty 2008    Temat postu:

Kolego nie znam się na tyle, ale moim zdaniem lepsza będzie naprawa. Po pierwsze nie masz pewności jak długo posłuży Ci silniczek kolego, a po drugie BMW się nie poprawia (moje osobiste zdanie). Mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi.



A tą piątke to może ja kupie Blue_Light_Colorz_PDT_05 Który to rocznik?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafi V8 dnia Wto 0:45, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:59, 15 Sty 2008    Temat postu:

Silnik bedzie pasował bez problemów,bedziesz musił tylko ze swojego starego silnika przełozyć miske olejową i pompe,łapy silnika tez bedziesz musiał odkrecić od starego silnika.
Ale tez uwazam ze lepiej naprawic stary silnik,bedziesz wiedział co masz a jak wsadzisz ten to nigdy nie wiesz ile pożyje,moze po miesiacu tez padnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek26
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: torun

PostWysłany: Wto 7:49, 15 Sty 2008    Temat postu:

podziele zdania kolegow!!! jaka masz pewnosc ile na nim pojezdzisz!!!
kiedys sie spalilem na wymianie( przy opelku), pojezdzilem na nowym tylko 1miesiac, nawet, a przytym duzo szmalu wydalem,zaluje taniej naprawa uczynila by
pozdraw Blue_Light_Colorz_PDT_15 iam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomek26 dnia Wto 9:27, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 9:58, 15 Sty 2008    Temat postu:

Jeszcze musisz sprawdzic czy masz ta sama instalacje elktryczna silnika. Jak ten silnik w e34 ma Vanosa to instalacje tez bedziesz musial przelozyc razem z niektorymi czujnikami.

Ale jak bedziesz mial calą e34 to nie bedziesz mial problemu z czesciami Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin