Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

bmw 530d 2001 problem z mocą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saleko
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:11, 15 Sty 2008    Temat postu: bmw 530d 2001 problem z mocą

przy obrotach 1500 do 2000 szczegolnie na wyzszych biegach samochod nie rowno przyspiesza mimo wcisnietego gazu do dechy, powyzej 2000 obrotów problem znika. ponadto przy okolo 190-200 km/h samochod traci moc! po zwolnieniu praktycznie nie przyspiesza, problem mija gdy wylacze silnik i ponownie go zapale, lub po jakims czasie.
prosze o informacje, co to moze byc za problem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubass
Moderator
Moderator



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Śro 0:36, 16 Sty 2008    Temat postu:

Zaproponuje na początek sprawdzenie turbiny, ciśnienia jakie wytwarza i sprawdzenia tego z danymi technicznymi, jak to nie pomoże to pomyślimy dalej, pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saleko
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:45, 16 Sty 2008    Temat postu:

dzieki za rade. jak bede mial dane to sie odezwe.
pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmwe34
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 12:25, 16 Sty 2008    Temat postu:

Tak jest turbina na początek. Miałem taki przypadek w moim tds'ie Po przekładce silnika panowie mechanicy źle podłączyli wężyki i turbina praktycznie nie działała. Efekt był taki sam jak w Twoim przypadku. Gdy podłączyli jak się należy w auto jakby wstąpił nowy duch Blue_Light_Colorz_PDT_01

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saleko
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:19, 16 Sty 2008    Temat postu:

turbina jest ok, sprawdzalem przez złacze. wyszlo mi male cisnienie przed turbina. zapchany filtr czasteczek stałych czy cos takiego. jest juz wyczyszczony, ale nie mialem okazji sie rozpedzic do tych 200 bo jest slisko jak cholera. a podobno sie to wszytko rozgrzewa i przechodzi na tryb awaryjny.
mam pytanie: nie wiem jak w bmw, ale jezdzilem wieloma samochodami z turbo dieslem i tam przejscie do wlaczenia turbiny jest płynne. w tym bmw od 1500 do 2000 sa takie schody, szczegolnie na wyzszych biegach. gaz do dechy a tu chwilowe tąpnięcie gdzies przy 1700, a pozniej idzie jak burza. nie wiem czy to normalne.
pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubass
Moderator
Moderator



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Śro 19:55, 16 Sty 2008    Temat postu:

No ten filtr też mocno wpływa na prace diesla ( nawet jest o tym artykuł w ostatnim nr tygodnika auto świat) ale zobaczysz jak troche drogi się zmienia czy już jest ok z Twoja bmka.

Nie wiem jakimi turbo dieslami jezdziłes, bo ja jezdziłem passatem TDI 90KM, 110 KM, 2,5 TDI, A6 2,5 TDI 163 KM i 180 KM, 525 tds, kappa 2,4 JTD, astra 2,0 DTI - a sam mam 530d i moim zdaniem ten silnik ma najlepsza kulture pracy i to przejście jest płynniejsze napewno niż tych aut którymi miałem okazje sie przejechac, ale zawsze jest to turbo diesel i jakoś czuć to załaczanie turbinki, pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kubass dnia Śro 20:02, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saleko
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:40, 16 Sty 2008    Temat postu:

obecnie jezdze pajero i nie ma zadnej turbodziury. idze od zera do konca.
ale to jest automat wiec moze jest jakas roznica.
w kazdym razie dzieki za pomoc. bmw ma kopa jak cholera, ale jakos dziwnie wchodzi na obroty od tych 1500. ale moze do tego sie trzeba przywyczaic. sprawdze na wiekszych predkosciach jeszcze, bo tutaj byl najwieszky problem. poprostu przy gdzies 190 silnik tarcil moc i trzeba bylo go ponownie uruchomic albo poczekac zeby mu przeszlo. a tak pozatym zajebista fura!!!
pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mat
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:28, 17 Sty 2008    Temat postu:

Nie wiem jak to wygląda u ciebie, ale diesla też musisz trochę wkręcić, żeby dobrze przyspieszał, automat to zupełnie inna sprawa, on sobie sam dobiera biegi i teoretycznie nie powinien zamulać. A w ręcznej przekładni np. u mnie musi być około 1800 obrotów, żeby betka dobrze przyspieszała. Blue_Light_Colorz_PDT_18

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saleko
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:53, 17 Sty 2008    Temat postu:

tak myslalem ze automat to inna sprawa.
niestety dzis sprawdzilem samochod, i przy 190 to samo. brak mocy i kuniec jazdy. trzeba poczekac albo go ponownie uruchomic.
nie wiem co sie dzieje.
pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin