Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kontrolka CHECK. Pomocy.E30,rok1986.2.0l motor.Pomocy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:51, 17 Lis 2009    Temat postu:

Moze masz racje?????Sprawdze.
Dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabco
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:30, 18 Lis 2009    Temat postu:

Mam te same objawy ostatnio ale w m30
Wymieniłem świece i troszkę tepiej później zajrzałem do kopułki i wszystko jak nowe wiec winię przewody bo gdy się juz rozgrzeje to jest nawet dobrze.
Rano są straszne problemy z odpaleniem a jak odpali to nie pali na wszystkie gary.
Myślę Kacper że masz ten sam problem. Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:01, 18 Lis 2009    Temat postu:

Podobny problem miałem w M60. Na początek wymieniłem świece i nić nie pomogło, potem przewody nadal było bez zmian, no to padło na regulator ciśnienia, niestety wymiana też nie pomogła, następnie myślałem, że może jest jakiś błąd w oprogramowaniu silnika, ale w końcu okazało się, że pompa paliwa powoli już umierała. Wiem, że to niemały wydatek ale po wymianie pompy problem zniknął. Ja ze swoim silnikiem walczyłem około 6 miechów, ale powiem Ci, że się opłacało, autko do dzisiaj wiernie mi służy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:15, 18 Lis 2009    Temat postu:

Dzieki za podpowiedzi.
Walcze dalej.Kupilem dzis za grosik drugi na czesci.
Napisze jeszcze raz jakie sa objawy.To tak dla tych , ktorzy maja albo moga miec podobny problem. Rano jak jest zimny pali bez problemu, ale nie ma obrotow ssania.Sa w granicach 800.I teraz, silnik chodzi dobrze.Dodaje delikatnie gazu, zwiekszam obroty do okolo 2000 i zaczyna sie trzasc i tak jakby nie chodzil na wszystkich cylindrach.Po kliku sekundach puszczam noge z gazu, silnik lapie obroty ssania i jest wszysto OK?Pozniej przez caly dzien jest super.Tez stawiam na pompe.Rafi chyba masz racje.Za kilka dni.Napisze co to bylo.
Acha.Yabco!!! Ty tez masz racje hahaha.Wczesniej mialem problem z jednym przewodem.Kopal mnie prad wymienilem.Inne sa dobre.CHYBA DOBRE.Postaram sie wymienic.Ale przewody sa bardzo drogie.Powalcze i napewno napisze gdzie tkwil problem.
Jeszcze raz dzieki.
Kacper


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yabco
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:15, 21 Lis 2009    Temat postu:

A wiec u mnie okazała się walnięta cewka która staciła swoją izolacje i zaczeła wyrzucać iskry na około gdzie tylko mogła. Zauważylem to wczoraj wieczorem w ciemnym miejscu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:36, 21 Lis 2009    Temat postu:

Wymienilem przeplywomierz i dalej to samo.Sprawdze cewke.Moze to to????Napisze w poniedzialek.Sprawdze tez swiece.Jaka powinna byc przerwa na swiecach?????.No i jeszcze zostal czujnik temperatury plynu chlodzacego.Wszystko sprawdze i napisze.Jaka przerwa na swiecach?????
Kacper


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin