Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kontrolka CHECK. Pomocy.E30,rok1986.2.0l motor.Pomocy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:02, 12 Lis 2009    Temat postu: Kontrolka CHECK. Pomocy.E30,rok1986.2.0l motor.Pomocy

Bmw E30,rok 1986.2.0l motor.Wczoraj zaczela migac mi kontrolka CHECK.Jest ona na srodku tablicy miedzy licznikiem ,a obotomierzem.Nad kontrolka jest napis VDO.Co oznacza ta kontrolka??????
Drugi maly problem to:rano zimny silnik pracuje kulawo.Tak jaby tylko ktorys z cylindrow kulal.Czego to jest wina?????Silnik jest bardzo dobry.Przez kilka sekun potrzymam go na 2 tys. obrotow i normalnie chodzi,tak jak powinien chodzic na ssaniu.Silnik jest super.Wczoraj robilem przeglad.Max CO jest 3.6, u mnie jest 0.6.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Kacper


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:40, 14 Lis 2009    Temat postu:

kontrolka check informuje ze masz spojrzeć na kontolki umieszone pod dachem (check panel) i on informuje cie ze np. masz malo oleju,plynu w chlodnicy,przpalonych zarowkach itd.
Generalnie check miedzy licznikami mruga zawsze po odpaleniu auto i po naduszenia pedalu chamulca powinnien przestać(sprawdza czy swiatla stopu dzialają) jak po nacisnieciu pedalu mruga dalej to moze jakś zarowka ci sie przepaliła.

Co do pracy silnika to moze być duzo przyczyn...popekana guma przeplywka-przepustnica,padniety albo zabrudzony silniczek krokowy,zle wyregulowany czujnik polozenia przepustnicy,zle wyregulowane zawory(m20 sa mardzo czule na to)
Ale moze też to być wina kabli zaplonowych,kopulki i palca.
mozesz też mieć np. padniety czujnik temp w obudowie termostatu(niebieska koncowka).

silnik kuleje tylko jak jest zimny? czy na rozgrzanym silniku jest to samo?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stammek dnia Sob 16:43, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:05, 14 Lis 2009    Temat postu:

Dzieki za pomoc.
Kuleje i nie pracuje na wszystkich cylindrach jak jest zimny.Nie ma obrotow, jakie powinien miec na ssaniu.Potrymam go na 2 tys.obrotow przez kilka sekund i dostaje obroty takie jak powinien miec na ssaniu i jest OK.Jak jest cieply, albo letni wszystko jest OK?
A kontrolka Check nie zapala mi sie jak wlacze stacyjke i odpale silnik.Dwa razy mialem ten problem.Migala mi w czasie jazdy.Pozniej wylaczylem silnik,odpalilem ponownie i wszystko bylo OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:07, 14 Lis 2009    Temat postu:

Jeszcze jedno.
Napisales o zaworach.Jaka powinna byc przerwa na zaworach w takim silniku????+


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:23, 14 Lis 2009    Temat postu:

to sprawdz ten czujnik temp w obudowie termostatu,on podaje info do kompa i jak jest walniety to na zimnym silniku komp moze podawać za malo paliwa na wolnych obrotach i dlatego kuleje.

Co do zaworow to luz na ssacych i wydechowym 0.25 i koniecznie ustawiaj na zimnym silniku,najlepiej po nocnym postoju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:19, 14 Lis 2009    Temat postu:

Dzieki za pomoc.
Jutro rano wszystko sprawdze jak silnik bedzie zimny.Napisze napewno jakie sa zmiany.Jeszcze raz dziekuje
Kacper


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:46, 14 Lis 2009    Temat postu:

Widze, ze znasz sie troszke na tym modelu BMW.Co mozesz powiedziec o dyfrze?????Mam wyczuwalne luzy i troszke szumi.Przy zmianie na drugi bieg stuka i szarpie troszke.Czy mozna wyregulowac taki dyfer?????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:04, 15 Lis 2009    Temat postu:

w dyfrze nie ma mozliwosi regulacji.jak jus stuka to sie po prostu konczy.A naprawa to jakieś 600zl i mogą ci to zrobić np w : [link widoczny dla zalogowanych]

generalnie sprawdz poziom oleju w dyfrze,ucho/poduszke dyfra i poduszki tylniej belki bo też mogą powodować takie stuki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:30, 15 Lis 2009    Temat postu:

Wszystko sprawdzilem rano jak silnik byl zimny.Objawy te same, czyli nie dostawal obrotow jakie powinny byc na ssaniu.Jak zwykle potrzymalem go na 2 tys.obrotow przez kilka sekund i bylo wszystko OK.Na letnim silniku jest wszystko OK.Na chwile dostaje wysokie obroty w granicach 1200, 1500 i opada do 900.Mysle, ze jest to poprostu zawor zwrotny paliwowy.Po nocy benzyna cofa sie i jest klops.Potrzymam na wyzszych obrotach dostanie odpowiedniej ilosci i jest OK?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 11:47, 16 Lis 2009    Temat postu:

Zawór zwrotny raczej odpada bo pompka pompuje zawsze taką samą ilość paliwa niezależnie od obrotów silnika, ja bym zaczął od świec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin