Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

m50b25 - pojawia sie klopot z obrotami
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 21:39, 30 Cze 2008    Temat postu: m50b25 - pojawia sie klopot z obrotami

Witam

Sprawa wyglada tak:

Po kilku/kilkunastu minutach jazdy pojawia sie problem z narastaniem obrotow - silnik wogole nie chce sie wkrecic, nawet do 2000 obt/min nie potrafi wejsc, dusi sie, zamula, etc...
Po odczekaniu doslownie kilku minut wszystko wraca do normy i wkreca sie bez problemu.

Zaznaczam, ze gdy silnik jest zimny bardzo ladnie sie wkreca.

jutro zrobie reset kompa, moze wtedy sie cos wyjasni...

jakies sugestie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:53, 01 Lip 2008    Temat postu:

hmmm, dziwne ze czasami tylko, bo objawy takie jak przy rozwalonym katalizatorze i blokujace wylot spalin, wtedy tez tak sie dzieje ale....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 14:25, 01 Lip 2008    Temat postu:

No ale po doslownie minucie, gora dwoch przerwy w pracy silnika problem by zniknął ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Wto 16:12, 01 Lip 2008    Temat postu:

mialem cos podobnego i co bylo,byl to jakis sensor ktory wkreca sie do silnika,ktory znajduje sie z przodu silnika,tak troche po lewej stronie tak w polowie wysokosci i wychodzi z niego kabelek.Ten sensor wyglada jak sroba z kostka na koncu.Nie wiem czy to cos pomoze,ale opisalem jak moglem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 16:52, 01 Lip 2008    Temat postu:

Karol napisał:
mialem cos podobnego i co bylo,byl to jakis sensor ktory wkreca sie do silnika,ktory znajduje sie z przodu silnika,tak troche po lewej stronie tak w polowie wysokosci i wychodzi z niego kabelek.Ten sensor wyglada jak sroba z kostka na koncu.Nie wiem czy to cos pomoze,ale opisalem jak moglem.


to czujnik polozenia kola pasowego. pzdr

a u Ciebie objawy trwaly caly czas, czy tylko na goracym silniku po kilkunastu minutach pracy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metan
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:13, 01 Lip 2008    Temat postu:

mam to samo,dodatkowo jak odpalam to za pierwszym drasnieciem nie zapali i obrotomierz mi skacze tak ze2sek,ja mam wydech przelot wiec katalizator odpada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 20:51, 01 Lip 2008    Temat postu:

U mnie tez wariuje przez 2 sekundy. Pali zawsze za pierwszym razem, obroty skocza do 1500->700->900->750 i pozniej ladnie trzymaja poziom w granicach 750obr/min. - nie ma zadnych objawow falowania.

Skalamalem - sa , ale tylko w przypadku hamowania silnikiem z dosc wysokich obrtow do czasu az zatrzyma sie furka (sprzeglo wciskam mniej wiecej prz 2000-2500obr/min).

Nie wiem czy ten drugi przypadek falowania obrotow ma cos wspolnego z dlawieniem sie silnika dopiero po tych 20 minutach jazdy, no ale ten fakt wystepuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:08, 01 Lip 2008    Temat postu:

Byles juz na kompie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 6:58, 02 Lip 2008    Temat postu:

No wlasnie jeszcze nie bylem.

Ale wieczorkiem zrobilem reset kompa i problem, z tym duszeniem silnika po okolo 20 minutach pracy, ustał.
Falowanie obrotow przy starcie pozostało - przy hamowaniu silnikiem i odpuszczeniu sprzegla fslowania juz nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metan
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:30, 02 Lip 2008    Temat postu:

ja bylem z tym na kompie i wykazuje spalanie stukowe ale tez nie zawsze a leje sprawdzona benzyne i gaz podejrzewam ze komp nic nie da ale zobacz,ja kupilem e34 z2 litrowym silnikiem i zamierzam przekladac czujniki moze mi sie uda to wyeliminowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin