Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wymiana pierścieni tłokowych w E 34 520i

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaromajsterek
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:34, 08 Mar 2008    Temat postu: wymiana pierścieni tłokowych w E 34 520i

Pękła mi obudowa termostatu wyciekł płyn i zagrzałem troszkę motorek stwierdziłem że dostajesię ciśnienie do układu chłdzenia popuściłem delikatnie korek chłodnicy (za radą kolegi) i zrobiłem około 2000km silnik zaczoł brać olej więc zdemontowałem głowicę uszczelniacze były troszkę twarde ale nie na tyle zeby przez nie brał tyle oleju wymontowałem tłoki i pierscienie z nich zdjołem wsadziłem do culindra (u góry) pszerwa w pierścieniach wynosi od 0.25 -0.35 mm zamówiłem pierscienie z "dobrej firmy"przyszły i szczęka mi opadła
pierścień uszczelniający 0.30 mm
pierście zgarniający 0.80 mm
pierścień olejowy 0.25 mm
i co dalej pierścienie mają większe przerwy niż stare (poza olejowym)
poskładam i najprawdopodobniej przerwy się jeszcze zwiększą i zacznie dopiero brać olej 550zł w plecy. Blue_Light_Colorz_PDT_13


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAXX
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:40, 08 Mar 2008    Temat postu:

no bo najpierw trzebabyło tłoka pomierzyć i cylinder, na to wychodzi że masz silnik po "szlifie" czyli trzeba kupić nadwymiarowe pierścienie. Ktoś już "doktorat" robił na tym motorku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaromajsterek
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:57, 12 Mar 2008    Temat postu:

Silnik jest nominał tłok oddałem do sklepu żeby się nie pomylili z wymiarem na pudełku z pierścieni jest prawidłowy wymiar no to o co chodzi? Blue_Light_Colorz_PDT_14

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAXX
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:12, 12 Mar 2008    Temat postu:

pomierz średnice cylindra, ale dokładnie i śrenice tłoka i wymiary pierścieni a ja Ci powiem czy Ci dobre sprzedali w sklepie czy sie pomylili.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shmitar
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:03, 12 Mar 2008    Temat postu:

W linku po niżej masz wymiary tłoków do tego silnika, pomierz i sprawdz
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaromajsterek
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:18, 19 Mar 2008    Temat postu:

Pierścienie które dostałem ze sklepu na trzech cylindrach były ok. a zgarniające na trzech pozostałych cylindrach miały większe przerwy jak pisałem oddałem do sklepu a teraz muszę napisać protokół reklamacyjny porobiłem zdjęcia pierścieni w cylindrach i wysłałem przedstawicielowi w międzyczasie zamówiłem pierścienie MAHLE i wszystko pasuje pierścienie idealne przy okazji dotarłem zawory i wymieniłem uszczelniacze panewki korbowodowe nowe poskładałem i dzisiaj ją odpaliłem "poezja " jak pracuje zobaczymy czy olej przestanie brać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damiano_e30
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 19:42, 19 Mar 2008    Temat postu:

to dobrze że silniczek chodzi, teraz nie powinien brać oleju.
Napisz jeszcze jakiej firmy były te pierwsze pierścienie co kupiłeś żeby było wiadomo jakich nie kupować. Niech kasę oddają Cisza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaromajsterek
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:43, 20 Mar 2008    Temat postu:

Obiecuję że po załatwieniu reklamacji napiszę co to za firma i wyślę zdjęcia pierścieni w cylindrach (tylko nie wiem gdzie wysłać żeby wszyscy zobaczyli), i uczulam wszystkich zanim założycie pierścienie należy je bezwzględnie sprawdzić w cylindrach najlepiej jeszcze pomierzyć szczeliny żeby się nie o robić i sobie kosztów niepotrzebnych nie na robić. Wymiar na pudełku "o niczym nie świadczy." Przed pierścieniami MAHLE sprowadzili mi od innego przedstawiciela te same pierścienie rozpakowałem jedną paczkę i wsadziłem do cylindra pierścień zgarniający była kicha nie rozpakowywałem reszty więc oddałem i uparłem się na MAHLE. Z tego wynika że na rynku jest dużo bezwartościowych nowych części, a my naiwni płacimy za nie i myślimy że pojeździmy na nich. "Ciekawe ilu gościom bierze olej po wymianie pierścieni, a później słyszymy tłumaczenie że nie siadły."

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 18:47, 05 Lip 2008    Temat postu:

To w koncu co to za firma tych niewymiarowych pierscieni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaromajsterek
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:40, 03 Sie 2008    Temat postu:

GOETZE To są pierwsze pierścienie które kupiłem i reklamowałem ale nie uznali gwarancji . Z tego co się dowiedziałem w innym sklepie to nie jest pierwszy przypadek niskiej jakości pierścieni i nie uznania gwarancji przez tą firmę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaromajsterek dnia Nie 16:51, 03 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin