Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

szpera..... czy warto?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:10, 18 Mar 2008    Temat postu:

Noo, bedzie Pan zadowolony hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:12, 19 Mar 2008    Temat postu:

no właśnie czuję różnicę.....
przypominam : 3.45 w m52b28
po pierwsze primo w przyspieszeniu
po drugie primo w prędkościach....

- krotkie biegi

oczywiście wszystko mierzone "na oko" czyli mocno NIEdokładne

5 bieg: 2800 obrotów - 100 kmh

teraz predkości osiągane w drodze do pracy, wartosci obrotów i prędkość
przy 60 kmh
2 bieg -4000 obrotów
3 bieg - 2700 obrotów
4 bieg - 2000 obrotów
5 bieg - 1600 obrotów

niech ktoś pomierzy tak z ciekawości u siebie.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Czw 8:55, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:52, 15 Kwi 2008    Temat postu:

a więc jazda ze szperą zakończona Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13

szpera złamana o finito....

do tago jeszcze flansze spiłowane i do starego dyfra muszę dokupić nowe....

troche jazdy i 7 setek poszło się j....ć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 12:58, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Jak zes to zrobil??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:47, 15 Kwi 2008    Temat postu:

pare kółeczek na mokrym wszystko gites.
pare przyspieszeń i pare boków i elegancko.

mam zimówki na szrot, wiec poszło 3,5 atmosfery i ogień.
dwa obroty w lewo potem dwójka i obrót w prawo tylko świat zawirował.

następnie jeden strzał za sprzęgła i hhhrrrrrrrrrrrrrrr

ot koniec szpery.
płytki są dobre, łożyska satelity i śruby też. tylko wyrwało łożysko od nazwijmy to zpery.

wsadzę forki za pare dni bo bumka na warsztacie a ja komunikacja miejska. teraz wsadzam stare 2.93 tylko nowe flansze muszę kupić i BILSTEIN B6 oraz -40mm

rozmawialem z gościem z Olsztyna, który profesjonalnie regeneruje szpery i diagnoza była od razu prosta przez telefon.

na 6 szper które ludzie mu wysyłają do regeneracji 5 ma właśnie tak odłamane łożysko.

i to by było na tyle. rozbiorą go i wystawie płytki na allegro do sprzeania bo są dobre, a BMW już ich nie sprzedaje....

a miało być tak pięknie, a tu nawet się nie zadymiło....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmwe34
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 16:38, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Blue_Light_Colorz_PDT_10 Blue_Light_Colorz_PDT_13

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:18, 22 Kwi 2008    Temat postu:

a środek wygląda dokładnie tak:

widać gdzie pękło.... rozmontuje i posprawdzam płytki, pewnie się komuś przydadzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rr
Nowy
Nowy



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NSCT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:54, 18 Cze 2008    Temat postu:

a w e30 jak jest?Wesoly





matti21sk napisał:
Co do szpere e36 to sa 2 rodzaje :
z mala glowa pasujace do 318is, 320
z duza glowa pasujace do 323, 325, 328.

Takze potwerdzaja sie slowa Stammka, ze bedziesz musail "cos podlubac".

ps. Jak nie bedziesz jej bral to napisz mi na PW jakis namiar, cene, stan to byc moze sie skusze.
pozdro !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin