Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpalanie m20
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Śro 19:47, 09 Sty 2008    Temat postu:

Kostke sprawdzałem w taki sposób (nie wiem czy w dobry) że ją odpołem i odpalałem na krótko czyli kable, a jak sprawdzić czy rozrusznik nie bierze za dużo prądu i jak może być tego przyczyna?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:30, 09 Sty 2008    Temat postu:

podjedz do elektryka i zapytaj sie czy ma urzadzenie do spradwdzania poboru pradu pod obciazeniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Czw 18:29, 10 Sty 2008    Temat postu:

Witam.
Sprawdzałem dzisiaj napiecie na rozruszniku pod obciążeniem i powiedzieli ze dobre 170 amper, sprawdziłem też akumulator pod obciążeniem i też ok 10.5V, ale powiedzieli mi ze akumulator jest nie doładowany i ze regulator napięcia jest do wymiany bo sprawdzali i jest 13,6. Po wymianie szczotek w rozruszniku, przesmarowaniu i wyczyszczeniu go jest troszke lepiej z odpalaniem. Czy problem może leżeć po stronie tego regulatora i nie doładowanego akumulatora?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:53, 10 Sty 2008    Temat postu:

No 13,6 to zeczywiscie zamalo, musisz miec miedzy 13,9V do 14,5V wiec tak czy tak musisz to ladowanie poprawic, koszt maly wiec nie czekaj bo niedlugo ci naprawde aku padnie, moze i maja rascje: jezeli jest nie doladowany....to nie ma tego pierwszego kopa nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Pią 22:07, 11 Sty 2008    Temat postu:

Witam.
Dzisiaj zrobiłem ładowanie jest 14,3 jutro naładuje akumulator i dam znać czy pomogło.
Dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Czw 19:49, 17 Sty 2008    Temat postu:

Witam.
Rozrusznik zrobiony, alternator też i pali jak paliła może ciut lepiej. Czasami jest chwila i już pali a czasami trzeba ją kręcić żeby załapała. Może mi ktoś jeszce podpowiedzieć co sprawdzić ( świece mają najechane z 5tyś.km NGK, kable nowe Bremi, kopułka idealna z 2004r Bremi, palec nowy Bremi, czujnik wody i termiczno-czasowy nowe, sonda sprawdzona i dobra, na komputerze jak wcześniej pisałem zero błędów, zawory wyregulowane, ciśnienie paliwa sprawdzone i powiedzieli że dobre, wtryski też sparawdzone i ponoć jak nowe, odma uszczelniona i wymienione uszczelki pod kolektorem ssącym ( uszczelki wszystkie oryginalne).
Pozdrawiam i prosze o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek dnia Czw 19:52, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Pią 11:03, 18 Sty 2008    Temat postu:

Chciałbym się jeszcze dowiedzieć o przepływomierz- czy kręcąc tą śrubą co się ustawia mieszanke powinna się zmieniać praca silnika słyszlna na ucho czy nie? ja kreciłem i nie słyszałem różnicy troche mnie to dziwi. Sprawdzałem jeszcze raz analize spalin i powiedzieli że na wolnych obrotach ma ubogą mieszanke ( za mało paliwa) a pod ociążeniem czyli dodaniu gazu jest OK.
1/min 0
% obj CO 0.205
% obj CO2 8.15
% obj O2 4.80
ppm obj HC 103
Lambda 1.306
Czy ten wynik jest dobry? Bardzo prosze o odpowiedz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:26, 18 Sty 2008    Temat postu:

czesc powiem tak co do mieszanki na biegu jalowym to jest z byt uboga czyli na wolnych obrotach powinno byc CO 0,5 % CO2 w normie O2 Tez ale HC CZYLI WEGLOWODORY wysokie co do ustawienia przeplywki musisz miec analizator i srube lekko wykrecic wtedy CO SIE ZMIENI ustaw na 0,5 DO 0,7 I BEDZIE

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czerwonastrzala dnia Pią 17:37, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Pią 18:26, 18 Sty 2008    Temat postu:

Witam
Przepływke ustawie tak jak mi napiasłes. Wiem że do tego jest potrzebny analizator tylko powiedz mi jeszcze tak jak pisałem wyżej czy powinna być słyszalna zmiana pracy sinika na ucho podczas kręcenia tą śrubą? Chodzi mi oto że może u mnie przepływka jest walnięta i dlatego mam problem z tym odpalaniem i z mieszanką. Czy jeszce z innych powodów może być zła mieszanka i jeżeli ją wzbogace na biegu jałowym to czy nie bedzie za bogata przy wyższych obrotach?
Dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:40, 18 Sty 2008    Temat postu:

a wiec jak wkrecisz do oporu bedziesz slyszal zmiane odepnij kostke z przeplywki i dodaj gazu przepustnica jak zejdzie z obrotow i zgasnie albo przygasnie przeplywka git jezeli ja wzbogacisz niepowinno byc zmian na wyzszych obrotach wrecz odwrotnie obserwuj wtedy HC czyli weglo wodory sa ta czasteczki niedopalonego paliwa co moze swiadczyc o slabszej kondycii motoru

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin