Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpalanie m20
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Pią 19:21, 01 Lut 2008    Temat postu:

Witam.
Prapływki jeszcze nie mam ale może w nastepnym tygodniu bedzie bo mam zamuwioną. Chciałbym się dowiedzieć jak sprawdzić czy paliwo po zgaszeniu silnika nie cofa sie z powrotem do zbiornika z benzyną?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:32, 01 Lut 2008    Temat postu:

czesc zaloż sobie przezroczysty wezyk miedzy filtrem a listwa bedziesz widzial paliwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Pią 21:10, 01 Lut 2008    Temat postu:

Chciałbym to zrobić z manometrem bo własnie pożyczyłem, tylko niewiem czy po podłaczeniu go do przewodu który idzie z pompy paliwa cisnienie po zgaszeniu powinno spaść czy ma sie utrzymywać cały czas take same jak podczas uruchomionego silnika i ile powinno wynosić?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:18, 01 Lut 2008    Temat postu:

cisnienie powinno byc 3 atm po zgaszeniu powinno sie trzymac jezeli nie uzyskasz takiego cisnienia sprawdz regulator cisnienia czy jest sprawny czyli podlacz manometr i sprawdz cisnienie pozniej odlacz podcisnieni z regul i zapal jeszcze raz i sprawdz czy cisnienie czy bedzie wieksze jezeli nie to regul do wymiany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Sob 16:27, 02 Lut 2008    Temat postu:

Witam.
Dzisiaj zmierzyłem manometrem cisnienie na pompie i wyszło ze jak chodzi na wolnych obrotach to 2,5 atm jak dodałem gazu to dochodziło do 3 atm a jak zgasiłem to spadło do 2 atm. Ten manometr troche podejrzany moze załatwie drugi to jeszcze raz pomierze. Pożyczyłem zaworek zwrotny i jutro założe to bede widział czy paliwo sie nie cofa. Jak stała teraz 3 dni bo nigdzie nie mogłem kupić tego węża co pękł ( kupiłem dopiero w serwisie) to niehciała odpalić dopier za którymś tam razem, a jak jeżdze codziennie to pali, dlatego myśle że paliwo się może cofa do zbiornika.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:39, 02 Lut 2008    Temat postu:

pomierz jeszcze raz jak niemasz pewnosci widze ze z twoim regulatorem jest jakies halo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Sob 17:12, 02 Lut 2008    Temat postu:

Pomierze napewno. A jak założe ten zaworek zwrotny to coś pomoże?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:03, 02 Lut 2008    Temat postu:

niejestem pewien czy to pomorze na odpalanie ale czas pokarze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Nie 14:48, 03 Lut 2008    Temat postu:

Witam
Założyłem dzisiaj ten zaworek zwrotny na przewód który idzie z pompy.
Odpalił normalnie tak jak przedtem, ale jak go zgasiłem i odrazu odpalałem to palił na strzał czyli może pól obrotu silnika a jak odczekałem chwile to znowu 2-3 obroty silnika. Po zamontowaniu tego zaworka auto wydaje mi sie tak jakby żwawsze i obroty ciut sie podniosły.
Jak załtwie lepszy manometr to pomierze ciśnienie jeszcze raz. Co jeszcze moge posprawdzać z tym odpalaniem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:19, 03 Lut 2008    Temat postu:

czesc spruboj zapalic go nie z kluczyka tylko na pych (niepowinno sie tak robic ale ) i daj znac jak pali wtedy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin