Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpalanie m20
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Pią 20:03, 18 Sty 2008    Temat postu:

Poczytałem troche o analize spalin i wywnioskowałem że taka powinna być:
na biegu jałowym
CO do 0,5
HC do100ppm
CO2 14,5-16
O2 0,0-0,2
To CO jeśli dobrze rozumiem ma być do 0,5 czy ma byc 0,5
CO2 u mnie coś słabe i O2 z tego wynika.
Tutaj to przeczytałem [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli się myle to mnie popraw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:14, 19 Sty 2008    Temat postu:

witaj wyreguluj go tak aby sie miescil w normach powiem tak ta twoja analiza spalin ktora robiles i wyniklo to ze jest zaubogi na biegu jalowym niema wplywu na zapalanie moj koles tez mial taki problem z beema 320 raz nu palila a raz nie od strzala w koncu wszystko sprawdzilismy i dalismy sobie spokoj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Sob 12:46, 19 Sty 2008    Temat postu:

Witam. Wyreguluje tak jak piszesz. Tylko ja jestem takim typem człowieka że jak umnie coś niechodzi tak jak powinno to spać nie moge i baba sie wkurza. Miałem przedtem 1.6 M40 ( chodziła jak żyleta czy na gazie czy na benzynie a miałem ją 3 lata dopuki żona zimą do lasu nie wjechała, teraz mam E36 M50 B20 Vanos Automat i E30 m20b20. Z e36 też zero problemów chodzi super (żeby nie zapeszyć) mam ją 2lata tylko przy e30 wkurza mnie to odpalanie i ta analiza. Co dotej niskokalorycznej mieszanki to sprawdzałem jeszcze w INFO-TECH i wyskakuje mi że to może być sonda. Sonde sprawdzałem na kompie i wyszło że niby dobra ale sprawdzałem ją jeszce u mechanika robił to takim przyrządem z diodami to powiedział że dobra ale że za szybko coś stygnie dodam jeszcze że ją odpiołem z wtyczki i żadnej reakcji silnika, przejechałem z odpiętą sondą z 5 km i nic jedynie auto wydawało mi się żwawsze. Jak robiłem rozrusznik to po założeniu go auto odpaliło za pierwszym razem tak jak przedtem a póżniej z 5 razy na strzała, tak samo kiedys odpiołem czujnik przepustnicy i paliła na strzał tylko chodziła kulawo. Nie wiem może wina leży po stronie jakiegoś kabla po tej stronie co przepływka?
Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Nie 17:02, 20 Sty 2008    Temat postu:

Witam.
Chciałem spytać czy podczas sprawdzania analizy spalin odłączyć przewód odpowietrzania skrzyni korbowej od pokrywy zaworów, a podzczas ustawiania zaslepic przewód zbiornika węgla aktywnego?
Wyczytałem że tak powinno się zrobić w Sam Naprawiam E30.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek dnia Nie 17:04, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:39, 20 Sty 2008    Temat postu:

czesc najlepiej mocno ja zagrzej przed regulacja i nie sciagaj weza z odmy ani filtra to sie robi przy malym przebiegu gdzie niema przedmuchow motor .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czerwonastrzala dnia Nie 18:39, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Nie 19:26, 20 Sty 2008    Temat postu:

Ok. Zrobie jutro tą analize i napisze jak wyszła.
Wiedział byś moze jakie powinno być napiecie w m20 na tych kablach co idą do cewki 12V czy inne. Czytałem właśnie że 12V ( u mnie niema tyle, było jak mierzyłem coś 10,8V) i uzwojenie pierwotne i wtórne na cewce w m20 .
Dzięki i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:02, 20 Sty 2008    Temat postu:

napiecie na zacisku cewki + 12v a na drugim okolo8-10v

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Wto 17:54, 22 Sty 2008    Temat postu:

Witam
Byłem dzisiaj na analizie spalin i jej nie ustawiłem ponieważ kręcąc tą śrubą w przepływomierzu nie było reakcji, zakreciłem ją nawet do końca i CO sie nie zwiększyło. Na tym analizatorze pokazywało 0,00 na biegu jałowym, CO2 było około 14,5, O2 było za dużo ( nie pamietam ile) HC powiedział ze dobre ( tam było podane w procentach), tylko mówił że sonda ma cos za dużo na wolnych obrotach około 1.73. Na obrotach 2,500 tyś. powiedział że jest wszystko Ok. Co może byc przyczyną że nie można zwiekszyć CO2. Ten wynik co miałem przedtem to był z innego analizatora i tam byłem przedtem dwa razy. Za pierwszym razem powiedzieli że mieszanka uboga to kazałem im ustawić tą śrubą i powiedzieli ze ustawili a za jakiś czas pojechałem znowu i dalej uboga myśle że nic nie ustawili a dzisiaj byłem u znajomego na stacji diagnostycznej.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:22, 22 Sty 2008    Temat postu:

toTO nie dobrze czyli prawdopodobienstwo uszkodzony potenciometr regulacji skladu mieszanki lub uszkodzona sonda lambda na biegu jalowym sonda powinna wskazywac od 0,960 -1,03 to jest prawidlowa praca sondy a co do przeplywki to jest tak ze zepsuta sonda lambda czy dobra. regulacjia powinn sie zmienic sprawdz kable i wtyczke sondy lubi sie przetrzec obok podluyznicy moze ma slaba mase lub brak napiecia dochodzacego do sondy w celu podgrzania jej przy zimnym silnikmu sprawdz ja dobrze i pisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Wto 18:56, 22 Sty 2008    Temat postu:

Dodam że jak kreciłem ta śrubą na przepływce CO skakało jak przestawałem to CO schodziło do 0,00. Jak mozna sprawdzić ten potencjometr, czy można go jakoś przeczyścić? Sonda tak jak pisałem wyzej pod kompem pokazywało że jest OK ale na tym urzadzeniu z diodami ( niewiem jak się nazywa) mechanik powiedział że coś za szybko stygnie. Napisz jak sprawdzić to napiecie sondy i ile powinno wynosic? Z tego co sie orientuje to do podgrzewania sondy jest jeszcze przekaznik czy to on moze cos mieszać? Jak tą przepływke sprawdzić (oprócz odłączania) bo jeśli cos z nia nie tak to może być też przyczyna gorszego odpalania? Dzisiaj miałem tak że jak wyszłem z pracy to kręce krece niechce odpalić, przekreciłem kluczyk na zero i z powrotem na zapłon i strzał odrazu bez krecenia no może pól obrotu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek dnia Wto 18:58, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin