Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpnięcie przy ruszaniu i zmianie biegów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rene02 523i E-39
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podbeskidzie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:45, 24 Lut 2008    Temat postu:

Ok, dzięki szukałem tam gdzie nie trzeba. Na razie zacznę od wymiany poduszek skrzyni i silnika też tak dla pewności. Napiszę czy to coś dało aby był jakiś finał tego problemu dla "potomnych" Blue_Light_Colorz_PDT_05
Pozdrawiam
Andrzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:39, 25 Lut 2008    Temat postu:

Wymiana poduszek skrzyni i silnika to tez nie jest taka tania kwestia, wiec najpierw niech jakis mechanik Ci sprawdzi czy trzeba je naprawde wymieniac. Diagnostyka na forum nigdy nie daje 100% pewnosci,no moze nie nigdy ale zadko hehe. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rene02 523i E-39
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podbeskidzie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:45, 14 Mar 2008    Temat postu:

Witam,
Obiecałem napisać po naprawie więc piszę Blue_Light_Colorz_PDT_05
Siadam do wozu zapalam puszczam sprzegło bez gazu i jade bez szarpania, no poprostu tak jak ma być. Blue_Light_Colorz_PDT_07 A teraz po kolei: została zrzucona skrzynia i jak się okazało winne było sprzęgło Blue_Light_Colorz_PDT_12 Blue_Light_Colorz_PDT_12 a nie koło dwu masowe ufffff. Orginalny sachs, a padł, mój mechanik mi mówił że to nie pierwszy przypdek że sachs pada po stosunkowo niewielkich przebiegach (mój 70 tys. km). Sprawdzone poduchy skrzyni i silnika, podpora wału i wszystko "igła" słowa mojego mechanika. Jest jeszcze zapocony wysprzęglik ale tego nie udało się zrobić (brak części).
Teraz założyłem LUK-a z jednego powodu, mianowicie końcówka łożyska oporowego ma przegub(na początku mój mechanik myślał że dostał wadliwy komplet sprzęgła ale zadzwonił do LUK-a i powiedzieli że tak ma być i tłumaczyli po co to i dlaczego - zobaczymy czy to prawda za 70 tys. Blue_Light_Colorz_PDT_01 ) i nawet jak się coś delikatnie przykantuje to tarcza zawsze jest dociskana równolegle - tłumaczenie LUK-a - narazie nie szarpie i to mi wystarcza, nie jestem specjalistą od sprzęgieł więc nie muszę tego rozumieć Blue_Light_Colorz_PDT_07 .
W starym Sachsie tarcza z jeden strony zjechana prawie do nitów a z drugiej przytarta cześć wewnetrzna tarczy i zewnetrzna tak po 3mm z obu stron, środek tarczy OK, jakby się tarcza zwichrowała????????????
Dobra, kończę bo to nie elaborat.
Pozdrawiam
Andrzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek520
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 2:10, 15 Mar 2008    Temat postu:

Dzięki za wyczerpujący opis...oby się nie przydał hehehee.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Wto 20:04, 13 Maj 2008    Temat postu:

a przydal dal sie i mam natepujace pytanie.Wymiana sprzegla wiaze sie z wymiana tarczy i docisku? czy cos jeszce?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:51, 13 Maj 2008    Temat postu:

Jezeli trzeba to jeszcze kolo zamachowe, no i lozysko oporowe to przy kazdej wymianie sprzegla bo koszt niewielki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Śro 21:47, 14 Maj 2008    Temat postu:

a jaka najlepsza firma? Nie chce jakiegos gowna wkladac,ale i tak ze nie chce jakiegos sportowego.naj lepiej pasowalo by mi orginal Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:52, 14 Maj 2008    Temat postu:

Moim zdaniem najleprzy jest LUK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Śro 22:05, 14 Maj 2008    Temat postu:

ja slyszalem ze SACHS jest dobry,ale poczekam na wasza opinie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:36, 15 Maj 2008    Temat postu:

ja wszystkim zakladam sachsa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin