Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpnięcie przy ruszaniu i zmianie biegów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Wto 17:34, 20 Maj 2008    Temat postu:

zalozyli mi LUKA,mam nadzieje,ze bedzie dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rene02 523i E-39
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podbeskidzie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:17, 08 Cze 2008    Temat postu:

No i stało sie wtedy to co miało sie stać - śpiewał Kazik
Jednak koło dwu masowe do wymiany Zalamany ale od początku. Po wymianie sprzęgła było ok około półtora miesiąca. Pod koniec maja problem zaczął wracać, czyli znowu szarpania i i przy zmianie biegów szarpnięcia. Myślałem że mnie szlag trafi no ale co zrobić, znowu zrzucona skrzynia sprzęgło i koło dwu masowe. I co sie okazuje luzy na kole większe niż poprzednio i jakieś dziwne chrobotanie. Wziąłem koło i sprzęgło do regeneracji. Po rozebraniu sie okazuje pęknięte dwie sprężyny i jeden ślizg. Wymienili co trzeba, zrobili szlif na kole i na docisku, dali nowe okładziny na tarcze bo wszędzie były punktowe przypalenia i na tarczy i na kole i na docisku. Złożyli do kupy wyważyli, delikatny luz został bo regeneracja to nie nowe ale 800 pln w kieszeni(nowe 1850 regeneracja 1000). Założyłem do autka i jest znacząca poprawa ale teraz sprzęgło bierze u samej góry co mnie strasznie wkurza. Zrobiło sie tak myślę przez te szlify.
Jak można podregulować aby pedał zeszedł na dół??? Jest regulacja czy tylko odpowietrzanie na wysprzęgliku???
I korci mnie jeszcze temat pompy sprzęgła, jak ją można sprawdzić czy jest dobra?? Bo mi sie wydaje że jeszcze cosik tam nie gra,(wysprzęglik jest już nowy) więc jeszcze tylko pompa zostaje.
Czekam na podpowiedzi.
Andrzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Wto 21:15, 26 Sie 2008    Temat postu:

ja mam to samo,ale jeszzcze nawet sluchac pukanie gdzies pod samochodem(tylko jak szarpie),a sprzeglo wymienialem jakies dwa miechy temu?to na to wychodzi ze to kolo dwumasowe?!jak myslicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin